Advarsel mod Tele2 adsl !!!
Fra : Jakob

Dato : 20-06-05 15:18

Jeg vil lige komme med en advarsel. Jeg har tele2 som udbyder af adsl og
deres forbindelser er mildest talt ustabile for tiden. Over flere uger
er jeg jævnligt forhindret i at komme på nettet, og det er IKKE lokale
problemer da opkald til supportere har bekræftet at deres linier var
nede.

Jeg har nu IGEN ikke hul igennem, og tlf. supporten kunne ikke fortælle
mig hvornår de regner med at det er rettet, eller hvordan prognoserne
ser ud fremover. Der har nu været nedbrud i flere timer.

Derfor vil jeg fraråde alle at benytte tele2 som adsl udbyder, de har
simpelthen ikke styr på teknikken som det er nu.

--
Venlig hilsen

Jakob

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Per

Dato : 21-06-05 08:42

"Jakob" <no@mail.com> wrote in message

> [...]
>
> Derfor vil jeg fraråde alle at benytte tele2 som adsl udbyder, de har
> simpelthen ikke styr på teknikken som det er nu.

Min bror har også Tele2 og har også lign. problemer. Men som jeg goså siger
til ham "SÅ KAN DU SGU DA LÆRE DET!!!"

Fra : Tine Müller

Dato : 21-06-05 09:20

"Jakob" <no@mail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Derfor vil jeg fraråde alle at benytte tele2 som adsl udbyder, de har
> simpelthen ikke styr på teknikken som det er nu.

Jeg har haft det samme problem. Virkelig irriterende.

Og så har jeg konstateret, at hvis man skriver indlæg i
news:tele2.adsl.driftstatus, så vises indlæggene ikke, og sådan har det
været i flere år.

Men ved så ikke hvem man skal vælge som udbyder. Glemmer sent sidste gang
,da jeg skulle skifte fra ADSL hos Orange til Tele2. Sikken et gedemarked.
Så jeg glæder mig ikke til alle de problemer som altid opstår, når man
skifter udbyder, så bliver lidt endnu hos Tele2, med mindre nogen kender en
udbyder som virker bedre og hvor der ikke bliver så mange problemer ved
skift?

/Tine

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 21-06-05 09:34

On 2005-06-21, Tine Müller <tinem@email.dk> wrote:

> Og så har jeg konstateret, at hvis man skriver indlæg i
> news:tele2.adsl.driftstatus, så vises indlæggene ikke, og sådan har det
> været i flere år.

Jeg ville næsten tro at tele2.adsl.driftstatus er modereret og kun
beregnet til driftstatus-meddelelser FRA tele2 til kunderne.

--
Andreas

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 22-06-05 13:31

"Andreas Plesner Jacobsen" <apj@daarligstil.dk> wrote in message

> Jeg ville næsten tro at tele2.adsl.driftstatus er modereret og kun
> beregnet til driftstatus-meddelelser FRA tele2 til kunderne.

Korrekt

Fra : Karsten Andersen

Dato : 21-06-05 15:07

Tue, 21 Jun 2005 10:19:57 +0200, skrev Tine Müller, på 37 linier, i
<E4Qte.23$ky7.1@news.get2net.dk>, :

>Og så har jeg konstateret, at hvis man skriver indlæg i
>news:tele2.adsl.driftstatus, så vises indlæggene ikke, og sådan har det
>været i flere år.

Der er followup til tele2.adsl.teknik så dine indlæg havner i den
gruppe.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Dopedog

Dato : 22-06-05 19:39

> [...]
>
> Derfor vil jeg fraråde alle at benytte tele2 som adsl udbyder, de har
> simpelthen ikke styr på teknikken som det er nu.

Min kæreste og hendes mor har da ellers haft Tele2 i over et halvt år nu og
det er sjældent nede! Jeg har faktisk kun hørt hende beklage sig over at det
var nede én dag (for en 3 uger siden)

-Ronnie

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 22-06-05 21:26

> Min kæreste og hendes mor har da ellers haft Tele2 i over et halvt år nu og
> det er sjældent nede! Jeg har faktisk kun hørt hende beklage sig over at det
> var nede én dag (for en 3 uger siden)

Jeg har lige selv skiftet fra Tele2 til TDC, men de sidse par uger inden
jeg skiftede var da ofte afbrydelser - de sidste par dage inden jeg
skiftede flere gange hver dag. Hvis din mor "kun" har brugt nettet et
par timer om aftenen er det ikke sikkert hun har bemærket problemet, men
hvis man har behov for adgang 24/7 tror jeg også at Tele2 selv vil
indrømme at deres system ikke har været (er ?) godt nok i øjeblikket.
Forud for dette har jeg ito år haft Tele2 og har indtil jeg skiftede
været rimelig tilfreds med dem.

Jørn

Fra : Jakob

Dato : 23-06-05 00:16

In article <42b9c96a$0$161$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, spamnews2
@dblue.dk says...

> [...]
> skiftede flere gange hver dag. Hvis din mor "kun" har brugt nettet et
> par timer om aftenen er det ikke sikkert hun har bemærket problemet,>

Det er nok ligepræcis det der er humlen i det. Der har været MANGE
afbrydelser, nogen gang flere timer. Men man opdager det selvfølgelig
kun hvis man bruger det meget.

Det er nok tele2's held.

--
Venlig hilsen