USB tastatur
Fra : Flemming T Nielsen

Dato : 02-06-01 17:35

Jeg skal bruge et tastatur, som forbindes via USB. Det skal bruges sammen
med Casablanca Kron videoredigeringsmaskinen.
Indtil nu er det ikke lykkedes mig at finde et, kan I hjælpe med et evt,
mærke og hvor jeg kan købe det?

Flemming T Nielsen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 02-06-01 21:00

Flemming T Nielsen skrev...

http://www.edbpriser.dk/hardware/tastaturer.asp

--
kent Oldhoj - Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Mick Johansen

Dato : 03-06-01 20:12

Hvad med et Logitech cordless? Forbindes via PS/2 eller USB.

-Mick

Fra : Flemming T Nielsen

Dato : 04-06-01 01:21

Problemet med det foreslåede er, at der vel skal instaleres software for at
få det til at virke. Det kan jeg ikke, da der ikke er tale om en almindelig
PC. Det er en redigeringsmaskine, udelukkende beregnet til at redigere video
på. Softwaren til maskinen tillader ikke at der instaleres andet software
end det "autoriserede". Derfor skal jeg bruge et tastatur, der forbindes via
kabel til USB porten på redigeringsmaskinen, og det skal virke uden
yderligere instalering af softvare. Akurat som det var et almindelig
tastatur.

Flemming T Nielsen

Fra : Frazk

Dato : 05-06-01 21:17

> kabel til USB porten på redigeringsmaskinen, og det skal virke uden
> yderligere instalering af softvare. Akurat som det var et almindelig
> tastatur.

Hvorfor SKAL det lige være usb ? ., er der ikke et ps2 stik ?

Frazk .,

Fra : Flemming T Nielsen

Dato : 06-06-01 00:00

Nej det er der ikke.