Gas syd for grænsen
Fra : Gismo

Dato : 20-06-05 12:58

Der var en gang hvor der blev snakket om opfyldning
af gasflasker i Tyskland, jeg mener at det ikke er
ret langt fra citti grossmakt. man skal vist til venstre i krydset
i stedet for til højre ind til citti, når man kommer fra Padborg.

Denne gasmand, er der nogen der ved hvornår han lukker?

Er jeg helt forkert på den med hvor han ligger?

Gismo.

Fra : Bent Olsen

Dato : 21-06-05 13:08

Gismo > skrev i meddelelsen
<42b6af3e$0$31794$ba624c82@nntp06.dk.telia.net>...
>Der var en gang hvor der blev snakket om opfyldning
>af gasflasker i Tyskland,

>For 3 uger siden byttede jeg en 6 kg aluminiumsflaske for 10 euro,
på Camping Jarplund.
Bent

Fra : Steen ?bel?e

Dato : 23-06-05 21:29

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> wrote in message news:<42b6af3e$0$31794$ba624c82@nntp06.dk.telia.net>...
> [...]
>
> Denne gasmand, er der nogen der ved hvornår han lukker?
>
> Er jeg helt forkert på den med hvor han ligger?

Nej, det er vist rigtig nok. Men det koster faktisk det samme at bytte
sin flaske i grænsebutikkerne. Der hvor du kan spare lidt, er hvis
din flaske ikke er helt tom endnu

mvh
Steen

Fra : Gitte & Jens-Jørgen

Dato : 05-07-05 20:53

Vi fik en 15 kg fyldt op i Sünderlügum for 100,- mener at det er billigere
end at bytte i forretningerne..