SonyEricsson K750i vs. W800i
Fra : Henrik Skovgaard

Dato : 20-06-05 12:13

Hej dér!

Nogen der kender forskellene på de to nævnte telefoner?

pft,
Henrik

Fra : Søren Blom

Dato : 20-06-05 13:51

"Henrik Skovgaard" <hsk_rem0vethis_@reklamedata.dk> skrev

> Nogen der kender forskellene på de to nævnte telefoner?

Har du prøvet at læse specifikationerne på begge telefonerne på
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=ph1&zone=ph
så kan du selv danne dig et indtryk af begge telefoner.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Sophus Vørsing

Dato : 20-06-05 19:11

> [...]
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=ph1&zone=ph
> så kan du selv danne dig et indtryk af begge telefoner.

Det der nok er problemet er at specifikationerne stort set er ens. Det
eneste jeg kan se er forskellen er at der er en knap på fronten til
afspilning + software til cd ripning med W800i.

Gad vide om der er reel forskel på lydkvaliteten?

Mvh Sophus

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 27-07-05 17:04

On Mon, 20 Jun 2005 20:10:41 +0200, "Sophus Vørsing"
<sophus.vorsing@FJERNMIGtiscali.dk> wrote:

> [...]
>afspilning + software til cd ripning med W800i.
>
>Gad vide om der er reel forskel på lydkvaliteten?

Lidt sent men ...

Det er samme telefon, bare forskellig indpakning. Man kan endda flashe
en K750i med W800 firmware:

http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=96510&start=0

Hilsen Thomas
Blog ... ranting and raving and carrying on.

http://thomas.boelskifte.dk/

Fra : Sophus Vørsing \(267~

Dato : 28-07-05 17:29

"Thomas Boelskifte" <thomas.boelskifte@gmail_ingenspim.com> skrev i en
meddelelse news:e1cfe118sa0s53bqtiun039ba4v46jhflu@4ax.com...

> Lidt sent men ...
>
> Det er samme telefon, bare forskellig indpakning. Man kan endda flashe
> en K750i med W800 firmware:
>
> http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=96510&start=0

Hej Thomas,

OK, men det ser ud til at der er nogen der synes MP3 lyder bedre på W800
firmwaren, gad vide om det kan have noget på sig?

Mvh sophus

Fra : Anders Lund

Dato : 28-07-05 17:45

Sophus Vørsing (2670) wrote:
> OK, men det ser ud til at der er nogen der synes MP3 lyder bedre på W800
> firmwaren, gad vide om det kan have noget på sig?

Nu er jeg ikke det store musikøre, men jeg har ikke noget at brokke mig
over med min K750i. Jeg synes at lyden er helt i orden og kunne ikke
forstille mig at den kunne blive bedre, uden ny hardware.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Sophus Vørsing

Dato : 28-07-05 18:52

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er jeg ikke det store musikøre, men jeg har ikke noget at brokke mig
> over med min K750i. Jeg synes at lyden er helt i orden og kunne ikke
> forstille mig at den kunne blive bedre, uden ny hardware.

Det er præcis samme oplevelse jeg har med min K750i, rigtig ok lyd.

Mvh Sophus