Fastliggerplads på østkysten
Fra : peter6715

Dato : 20-06-05 11:22

Kan du hjælpe mig med anbefaling af en god campingplads med vinteråben
et sted mellem Vejle og Haderslev. Vi har ikke børn men hund.
Venter spændt på din melding, Tak

Akupunktør og billedmaler
Peter Hansen
6715 Esbjerg N
www.billedmaler.dk

Fra : Per Rasmussen

Dato : 20-06-05 13:00

"peter6715" <peter-hansen@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> Kan du hjælpe mig med anbefaling af en god campingplads med vinteråben
> et sted mellem Vejle og Haderslev. Vi har ikke børn men hund.
> [...]
Hej
http://www.camping.dk/1camping/script/80cpz.asp?plnr=16102
Vi brugte denne plads som fast vinterplads for et par år siden. Fantastisk
beligenhed, men begrænsede faciliteter. dog ligger pladsen midt mellem
Haderslev og Åbenrå, så her er der muligheder nok.

Per Rasmussen
Volvo V70 2,4T, KABE Briljant

Fra : peter6715

Dato : 28-06-05 22:41

tak for tippet
ja faktisk så har vi været en tur dernede på Gåsevig strand camping
en dejlig og fin plads lige ved vandet.
ja faktisk så har vi bestilt en fastligger plads fra efteråret af.
vi glæder os allerede til at se hvordan pladsen fungerer

Akupunktør og billedmaler
Peter Hansen
6715 Esbjerg N
www.billedmaler.dk