? valg af mobil nr.
Fra : Per Krabbe

Dato : 20-06-05 08:38

Er der nogen steder på nettet hvor man kan se hvilke nummerserie der hører
til hvilken udbyder. Jeg ville gerne have et mobilnr der lignede mit fastnet
nr men er lidt ligeglad med hvilken udbyder det er.

TDC har ikke noget nr der ligner.

pkc

Fra : Jakob

Dato : 20-06-05 10:15

Hvad skal det ende med det ?....

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 20-06-05 15:08

> [...]
> fastnet
> nr men er lidt ligeglad med hvilken udbyder det er.

Hvis det f.eks. bare er de sidste fire cifre kan alle operatører nok finde
et nummer. Nummerserierne tildeles jo udfra de første 2-3 cifre i nummeret.

IT & Telestyrelsen har den komplette liste et sted på deres hjemmeside - kan
desværre ikke huske hvor.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Per Krabbe

Dato : 20-06-05 16:24

> Hvis det f.eks. bare er de sidste fire cifre kan alle operatører nok finde
> et nummer. Nummerserierne tildeles jo udfra de første 2-3 cifre i
nummeret.

TDC kunne ikke.

pkc

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 20-06-05 16:50

> TDC kunne ikke.

Hvilke cifre vil du gerne have indgår i telefonnummeret?

Fra : Per Krabbe

Dato : 20-06-05 18:17

"Jeppe Vestergaard" <thismail@isfake.com> skrev i en meddelelse

> Hvilke cifre vil du gerne have indgår i telefonnummeret?

som minimum de 4 sidste -

pkc

Fra : Lars Koch \(5000\)

Dato : 20-06-05 19:30

Tror folk vil høre hvad de sidste fire er? f.eks. 2222 eller noget i den
stil :)

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 20-06-05 20:25

> som minimum de 4 sidste -

Og så skal jeg selv gætte dem?

Fra : Lars Wolos

Dato : 20-06-05 23:04

"Jeppe Vestergaard" <thismail@isfake.com> wrote in message news:42b6cdd4$0$78288$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

> IT & Telestyrelsen har den komplette liste et sted på deres hjemmeside - kan desværre ikke huske hvor.

Liste 2: Nummerserierne 20 00 00 00 - 69 99 99 99
http://www.itst.dk/static/nummer/Liste%202%20tlf%20engelsk.pdf

Liste 3: Nummerserierne 70 00 00 00 - 99 99 99 99
http://www.itst.dk/static/nummer/Liste%203%20tlf%20engelsk.pdf

mvh
Lars

Fra : Kajo

Dato : 20-06-05 23:37

"Per Krabbe" skrev i en meddelelse
> [...]
> fastnet
> nr men er lidt ligeglad med hvilken udbyder det er.

Hvis du er ligeglad med udbyderen så prøv www.smarttalk.dk
https://www.smarttalk.dk/prepaid/servlet/ChooseNumber
- der kan du selv vælge de sidte fire numre.

--
mvh kajo