Hvad koster det ??
Fra : Jan

Dato : 20-06-05 07:55

Hejsa

Hvad koster det at tage sit telt under armen og så kører rundt og overnatte
på forskellige campingpladser i Danmark.
Vi har ikke gjort det før, så derfor har jeg ingen ide om hvad sådan et
ophold koster for 1 nat på en campingplads med telt - 2 voksne og 2 børn.

Jan

Fra : Steen Larsen

Dato : 20-06-05 08:44

Jan wrote:
> [...]
> Vi har ikke gjort det før, så derfor har jeg ingen ide om hvad sådan
> et ophold koster for 1 nat på en campingplads med telt - 2 voksne og

Hej Jan

Det kommer meget an på hvilke krav i stiller til fasiliteter og område
en hurtig søgning gav priser på fra 94 kr/døgn til hold fast 400 kr/døgn
begge uden strøm i højsæsonen.

Du kan selv lave en søgning med dine kreterier her
www.danskecampingpladser.dk/camping/camping.nsf/WebSearch?openform

Held og lykke med det og ønsket om en god campingsommer.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 21-06-05 18:20

> [...]
> Vi har ikke gjort det før, så derfor har jeg ingen ide om hvad sådan et
> ophold koster for 1 nat på en campingplads med telt - 2 voksne og 2

Nu ved jeg ikke hvor gamle jeres børn er, men der kan være en del at spare
ved at melde sig ind i DCU, da børn under 12 år kommer gratis med, det
koster noget at være medlem

se mere på www.dcu.dk , der kan i også finde priser for de forsk. DCU
pladser rundt om i DK

Mvh Jesper

Fra : campingplads-priser

Dato : 25-06-05 11:40

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> wrote in message news:<42b6685f$0$223$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> Vi har ikke gjort det før, så derfor har jeg ingen ide om hvad sådan et
> ophold koster for 1 nat på en campingplads med telt - 2 voksne og 2 børn.

Hej Jan

Det afhænger en hel del af, hvor gamle dine børn er. Prøv at følge
understående link, og se om der er en af disse prisudregninger, som
vil passe på lige netop din familie.

http://home20.inet.tele.dk/campingplads-priser/

Venlig hilsen

Morten