Billigste Nokia med Bluetooth og GPRS ?
Fra : Nicolai Lang

Dato : 20-06-05 06:47

Hej gruppe,

Jeg har brug for en Nokia (da jeg allerede har en gennem mit arbejde
og ikke ønsker at rejse rundt med 2 ladere).

Men jeg har svært ved at finde en Nokia der har Bluetooth og GPRS til
under 1200 kr. i totalpris. Har I et fif? Der er ikke andre ultimative
krav.

Var ved at købe en T630 gennem Tele2 til totalpris på 395,- så 1200 er
jo noget en forskel.

På forhånd tak for tipsene.

/Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 20-06-05 08:03

Fra : Nicolai Lang

Dato : 22-06-05 22:12

On Mon, 20 Jun 2005 09:03:14 +0200, Finn Hybjerg Hansen
<fhh@kom.aau.dk> wrote:

>Hvad med Nokia 6021 til 1144,- uden abonnement (mobilpriser.dk)

Hej Finn,

Tak for tippet - den havde jeg ikke lige spottte. Helt klart en
overvejelse værd.

Mvh
Nicolai

--