SMS >> e-mail
Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 19-06-05 19:00

Hej.

Er der nogen der ved om Telia stadig leverer beskeder sendt til
mobilnummer@gsm1800.telia.dk som SMS til kundens mobiltelefon?

Og gælder dette også hvis det er en tidligere Orange kunde?

Nogen Telia/gl. Orange-kunder der gider lave en test? (evt. prøv gennem
http://vindenand.dk/sms.php )

På forhånd mange tak :)

--
Michael

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-06-05 07:45

Michael Kjærsgård skrev:

> [...]
>
> Og gælder dette også hvis det er en tidligere Orange kunde?
>
> Nogen Telia/gl. Orange-kunder der gider lave en test?

Har sendt 2 mails for ½ time siden til mit Telia-simkort, men de er ikke
dukket op (endnu) - vender tilbage hvis de mod forventning skulle gøre dét.
Hans

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 20-06-05 08:53

> Har sendt 2 mails for ½ time siden til mit Telia-simkort, men de er ikke
> dukket op (endnu) - vender tilbage hvis de mod forventning skulle gøre dét.

Ok... øv øv... men tak for testen :)

--
Michael

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-06-05 09:12

Michael Kjærsgård skrev:

> Ok... øv øv... men tak for testen :)

Velbekomme!
Hans

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 20-06-05 09:33

> Har sendt 2 mails for ½ time siden til mit Telia-simkort, men de er ikke
> dukket op (endnu) - vender tilbage hvis de mod forventning skulle gøre dét.

Jeg sendte lige for sjov fra mit SMS-script (skulle egentlig bare lige
checke bekræftelsessiden) til mit eget Telmore-nummer og den gik sku
igennem...

--
Michael