Acorp 7A1647A starter kun halvdelen af tid~
Fra : Morten Gregersen

Dato : 19-06-05 18:37

Jeg har et ældre bundkort af mærket Acorp, med modelnummeret:
7A1647A... Jeg købte det af en ven, fordi han var træt af at han hver
anden gang han skulle starte det blev nødt til at reset'e bios'en for
at få billede på skærmen.

Det var kommet pludseligt og først vidste vi ikke hvad vi skulle gøre
ved det... men jeg fandt en manual til hans bundkort og fik bios'en
reset'et og så ville den gerne vise noget på skærmen når den startede,
men så snart den havde været slukket ville den ikke starte op igen.

Man kunne høre at den ikke rigtig startede, og at det bare var
blæserne og harddiskene der kom op i omdrejninger men den begyndte
ikke at loade OS eller noget (kunne man høre).

Nogen der har prøvet noget lignende eller kender til dette fænomen?

Hilsen Morten Gregersen

Fra : Hans

Dato : 19-06-05 18:41

Morten Gregersen (slet EYECL) wrote:
> [...]
> ikke at loade OS eller noget (kunne man høre).
>
> Nogen der har prøvet noget lignende eller kender til dette fænomen?

Du kan jo starte med at udskifte batteriet.

Hans

Fra : Morten Gregersen

Dato : 19-06-05 19:00

>Du kan jo starte med at udskifte batteriet.

Det gør jeg så... fandt lige ud af at min far havde 2 stk. magen
til... vidste jeg ikke ellers havde jeg prøvet det...