AverMedia
Fra : tubs

Dato : 19-06-05 18:04

Hvem vil gi' mig en hjælpende hånd ?
Har et AverMedia TV-kort liggende, som jeg gerne vil have i brug, men jeg
har ingen Driver og software CD.
Jeg vil gerne bruge kortet i en maskine, hvor jeg kører både Win98 og XP.
Jeg har ikke været i stand til at finde den nødvndige driver og software på
Avers hjemmeside.
På kortet står der: AverMedia M156-A1.
Der er både TV og FM på kortet, hvis det kan hjælpe.

På forhånd mange tak.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 19-06-05 18:18

"tubs" <tubs@tuknet.dk> wrote:

>På kortet står der: AverMedia M156-A1.
>Der er både TV og FM på kortet, hvis det kan hjælpe.

Efter sigende skulle driveren til Medions TV-kort MD-5044 fungere...

Hent den i Medions download area på www.medion.de

<mlr>

--

The two basic principles of Windows system administration:

* For minor problems, reboot
* For major problems, reinstall