LM Klub
Fra : SorenNOSPAM@Reinerts~

Dato : 19-06-05 12:55

Hej alle LM ejere

Nu er det muligt at blive medlem af LM klubben, hvor man kan få
oplysninger og hjælp om alt vedr. LM både samt med tiden være med til
træf m.m.
Det er kun fantasien (og kræfterne ) som sætter grænsen

Adressen er WWW.LMKLUBBEN.DK

NB. Indmeldingen er gratis.

Hilsen

Søren Reinertsen
Webmaster

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 21-06-05 15:03

Soren@reinertsen.dk (SorenNOSPAM@ReinertsenNOSPAM.DK) skrev:
> [...]
til
>træf m.m.
>Det er kun fantasien (og kræfterne ) som sætter grænsen

Hej Søren,

Det er et kæmpearbejde du er på vej ud i. Meget prisværdigt.
Var det ikke bedre om du lavede en interaktiv og gratis hjemmeside
som medlemmerne kunne anvende direkte.
Prøv at se på B-31 Klubbens hjemmesider som du alle kan nå via
hovedhjemmesiden http://groups.msn.com/danskb31klub
Da jeg startede hjemmesiden for nogle år siden gik der kun to
timer og så var det første medlem "fanget".
Klubben voksede fra 14 medlemmer i 1995 til 28 medlemmer ved mund
til mund metoden. Efter vi startede hjemmesiderne er medlemsskaren
vokset til 160 medlemmer takket være hjemmesiderne.
Hjemmesidernes afsnit er opbygget således at alle kan er generelle
sider og medlemmer alle, input kan styres efter forskellige
algoritmer for tildeling af rettigheder m.m.

Mvh/Harding

Fra : SorenNOSPAM@Reinerts~

Dato : 24-06-05 02:33

Harding E. Larsen <harding@1LHJ3larsen.tdcadsl.dk> (slet 1LHJ3) wrote in message news:<11193628050.634347952983809@dtext.news.tele.dk>...

> [...]

> sider og medlemmer alle, input kan styres efter forskellige
> algoritmer for tildeling af rettigheder m.m.

hej Harding

Det er også helt klart meningen af alle de områder hvor det er muligt,
så skal folk selv indsætte tekst og billeder. Opslagtavle, Tips og
trick osv. Mangler lige lidt hjælp af en ven, men han har travlt...
Derefter vil det være meningen af siden bliver "delt" lidt op, så
LM27'er skriver om 27'er osv...
Jeg har været inde på jeres side og det er også ganske smart.... Har
faktisk tænkt over at købe en B31'er. Det er også en flot båd. Men nu
må jeg hellere få en LM'er selv... Det er en dele båd min far og jeg
har sammen.
www.reinertsen.dk

Hilsen
Søren