hp pavilion a728.dk tastatur (9 taster øve~
Fra : andropov

Dato : 19-06-05 11:58

Jeg har en HP Pavilion a728.dk med HP tastatur (Athlon 64 3400+). Der
er 9 taster øverst som jeg ikke rigtig udnytter. Der er bl.a. en
indkøbsvogn, brev og kamera og andre symboler ovenover tasterne. Men
jeg vil gerne bruge tasterne til noget andet som jeg selv kan
bestemme.

Hvordan programmerer man noget sådan i Delphi 2.0
Gerne på en måde så det ikke er hardkodet hvad der skal udføres så man
kan bestemme hvad det skal bruges til når man har behov for det. Sådan
lidt makroagtigt