10 dage kan være lang tid.
Fra : Steen Jensen

Dato : 18-06-05 18:03

Hey.

Jeg bliver pt fyldt med 1500 mg Dicillin, som jeg skal tage i 10 dage,
før jeg skal under kniven:
http://isteen.smartlog.dk/22376_Jeg_skal_do.html

Sådan 1o små dage, kan godtnok føles som meget lang tid!

Forhåbentligt er det en storm i et glas vand...
--
Bedste hilsener

Steen Jensen

Fra : KG

Dato : 18-06-05 18:31

Hej Steen ...

Hvis du som jeg ventede i 6 måneder på en Bypass
operation efter nr. 2 blodprop .... når du det
nok også .....

ynk - ynk - ynk .....

I øvrigt god bedring - de er så utrolig dygtige
i dag ....

K.G.
--
Hjemmeside: www.bangsbo-design.dk
Mail: kgb@lite.dk OBS: Fjern b ved direkte Mail

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 20-06-05 18:11

> [...]
>
> Sådan 1o små dage, kan godtnok føles som meget lang tid!
>
> Forhåbentligt er det en storm i et glas vand...

Min mand var igennem en tilsvarende operation for nogle år siden. Han tog
det iskoldt, mens jeg rent faktisk var noget bekymret. Det var lægen også,
da han fik kigget på "ærten", og det tog lige en time ekstra mens de
undersøgte om den var dårlig. Det var den ikke, så vi slap med skrækken.
Men husbond var nu godt nok noget bekymret for både kronjuveler og tilbehør
de næste dage, for det lignede mildt sagt ikke sig selv, og gad vide om den
kom til at virke igen? Det gjorde den ret hurtigt, og 2 uger senere var alt
normalt igen - men sikke en forskrækkelse.

Mvh Maria