Andemad
Fra : Brizz

Dato : 18-06-05 18:30

Hvad kan kilden til andemad være?
325L der står i et lokale med god lyd uden direkte sollys.

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : BC

Dato : 18-06-05 19:11

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad kan kilden til andemad være?
> 325L der står i et lokale med god lyd uden direkte sollys.

Har du fået nye planter eller fisk for nyligt?,
der skal ikke ret mange til før man riskerer at hele overfladen bliver fyldt
Jeg får jævnligt andemad med fra dyrehandleren

/Brian

Fra : Brizz

Dato : 18-06-05 23:04

> Har du fået nye planter eller fisk for nyligt?,
> der skal ikke ret mange til før man riskerer at hele overfladen bliver fyldt
> Jeg får jævnligt andemad med fra dyrehandleren

Det er en kollega jeg spørger for så jeg er ikke sikker men mener han
for nylig havde fisk med. Hvad er midlet til at få dem væk igen?

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : BC

Dato : 19-06-05 00:22

> Det er en kollega jeg spørger for så jeg er ikke sikker men mener han for
> nylig havde fisk med. Hvad er midlet til at få dem væk igen?

Jeg plejer at fjerne dem mekanisk, hved hjælp af et net, et værre bøvl,
men det kan lade sig gøre, bare man er omhyggelig
men efter jeg har fået malawicichlider, forsvinder det helt af sig selv
Mine guffer dem gerne, så det bliver ikke et problem

mvh Brian

Fra : Søren Steffensen

Dato : 19-06-05 11:04

kraftig overflade cirkulation er også effektivt

--
Søren Steffensen
Icq: 102169245

Fra : Mikkel Munk

Dato : 19-06-05 11:06

Hvordan vil dette fjerne andemad? Det forstår jeg ikke helt...

Vh
Mikkel
"Søren Steffensen" <sorensteffensen@vip.cybercity.dkFJERN> skrev i en
meddelelse news:42b5430b$0$219$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : Keyser Soze

Dato : 25-06-05 17:00

On Sun, 19 Jun 2005 01:22:28 +0200, "BC" <fake@fake.dk> wrote:

> [...]
>men efter jeg har fået malawicichlider, forsvinder det helt af sig selv
>Mine guffer dem gerne, så det bliver ikke et problem

Er der nogle, der har prøvet Roundup?
Har man ikke mod på det, så fat et finmasket net og klem på.

Keyser Soze

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-05 23:09

> [...]
>
> Det er en kollega jeg spørger for så jeg er ikke sikker men mener han for
> nylig havde fisk med. Hvad er midlet til at få dem væk igen?

Jeg har engang fjernet noget skidt i overfladen ved at lægge stykker af
køkkenrulle forsigtigt ned på overfladen. Papiret suger så skidtet til sig.
Det virkede rimeligt effektivt, men tog naturligvis lidt tid at få det hele
væk.

MvHans

Fra : Keyser Soze

Dato : 25-06-05 16:58

On Sat, 18 Jun 2005 13:29:54 -0400, Brizz <rendmig@iroven.dk> wrote:

>Hvad kan kilden til andemad være?
>325L der står i et lokale med god lyd uden direkte sollys.
>
>Mvh Brian
>---
>www.fotob.dk

Kilden til andemad er... andemad. Der er ikke tale om, at det opstår
"af sig selv", hvis visse faktorer er til stede.
Det er rigtig mange år siden, at videnskaben opgav den slags ideer.

Keyser Soze