Tele2 adsl - stadig problemer?
Fra : LM

Dato : 18-06-05 10:44

Hejsa,

har i stadig problemer med tele2 adsl? Jeg synes jeg ryger af jævnligt (ca.
hver halve time) - både i går aftes og her i formiddag. Er der andre der
oplever det?

Mvh Lars

Fra : Henrik Bo Hansen

Dato : 18-06-05 11:49

"LM" <nospam@nospam.no> wrote in message

> har i stadig problemer med tele2 adsl? Jeg synes jeg ryger af jævnligt
> (ca.
> hver halve time) - både i går aftes og her i formiddag. Er der andre der
> oplever det?

Jeg vil foreslå at du prøver i vores interne grupper, der vil du sikkert
have mere held.

tele2.adsl.generel
tele2.adsl.teknik

/Henrik - T2

Fra : Jakob

Dato : 20-06-05 13:50

In article <61Sse.4301$rs7.4137@news.get2net.dk>, nospam@nospam.no
says...
> [...]
> hver halve time) - både i går aftes og her i formiddag. Er der andre der

Der er i højeste grad problemer med deres forbindelser, jeg skal IKKE
have dem som udbyder igen, og skifter så snart det er muligt.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Lars Andersen

Dato : 09-07-05 09:48

de problemer der var Tele2 er løst nu og alt fungere som det skal :)

har en backup linie hos dem :)

Lars Andersen