Hvad kan Siemens C55 som S55 ikke kan ??
Fra : Peter

Dato : 17-06-05 21:18

Hej.

Jeg har et spørgsmål, måske lidt underligt, men her er det....

Hvad er det som Siemens C55 kan og Siemens S55 ikke kan ??
Grunden til at jeg spørger er at DR (Danmarks Radio) har nogle ringetoner,
og i listen over telefoner de fungere på er C55 og SX1, men ikke S55.

Jeg har før forgæves forsøgt at hente en ringetone fra DR, men da det ikke
kunne lykkes i mere end 10 forsøg, sendte jeg dem et spørgsmål om hvorfor,
og fik besked om at min telefon (en S55) ikke er i listen så de kunne ikke
hjælpe.

Jeg som troede at S55 bare var bedre (eller nærmere mere avanceret) end C55
på alle punkter, tænkte at selvfølgelig kunne S55 også når nu C55 var i
listen, blev noget skuffet.....

Og jeg har siden gået og undret mig, så derfor dette spørgsmål....

Mvh.
Peter