Kattepension i Hillerød
Fra : Ditte Hansen

Dato : 17-06-05 21:23

Hej

Som tidligere omtalt flytter jeg til Stege, sammen med Emma.
Jeg skal på skole i Hillerød af flere omgange, og da der ikke er en
kattepension i Stege eller på Møn, vil det være nememre at aflevere hende i
Hillerød (måske!, da der er lidt langt med offentlig tranportmiddel).
Er der andre kattepensioner end Dyrehospitalets?

Venlig hilsen Ditte Hansen

Fra : Margit Wulff

Dato : 18-06-05 18:05

Hej Ditte

www.kattesiden.dk er der en liste over Kattepensioner, og her er en
link
til Helsinge Kameludlejning, som jeg kun har hørt godt om.

vh Margit Wulff
-webmaster på kattesiden.dk

Fra : Margit Wulff

Dato : 18-06-05 18:15

Nåeh, nej - det er måske ikke så smart, når du er med offentlige
transportmidler. Men prøv om du kan finde en kattepension "på vejen" op til
Hillerød på listen.
Der er bl.a. en i Præstø, som muuuligvis kan bruges.

Held og lykke med jagten.

Hilsen Margit

Fra : Kitty

Dato : 21-06-05 08:20

"Ditte Hansen" <dittehansen@besked.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hillerød (måske!, da der er lidt langt med offentlig tranportmiddel).
> Er der andre kattepensioner end Dyrehospitalets?

Hej Ditte
Med mindre de har oppet sig gevaldigt, så kan jeg bestemt ikke anbefale
dyrehospitalet deroppe. Det er godt nok næsten fire år siden jeg havde min
(daværende) kat på pension i en uge, men det var alt andet end en succes.
Største kritikpunkter var at burene var alt for små, samt at kattene blev
løftet i nakkeskindet. Desuden var der generelt en ikke så god stemning,
og
vi fik en meget stresset kat tilbage.
Vores kat var desværre et værre skravl der ikke var blevet fodret
ordentligt
som killing (gårdkat), så det behøver jo altså ikke at være
dyrehospitalets
skyld - men tre uger efter vi hentede hende døde hun af en nyreinfektion!
Venlig hilsen Siska