forskel på disse 2 mobiler?
Fra : Brian Olesen

Dato : 17-06-05 19:43

Hej
sig mig lige. Udover udseendet på N 6600 og 6670, hvad er så egentlig den
dybere forskel på disse?

Tillægsspørgsmål:
Oplyser Nokia nogle steder hvilken processor deres telefoner indeholder,
eller har nogen denne insiderinformation?

Mvh. Brian

Fra : Zulu

Dato : 18-06-05 10:57

Brian Olesen wrote:
> [...]
> Oplyser Nokia nogle steder hvilken processor deres telefoner
> indeholder, eller har nogen denne insiderinformation?

Du kan sammenligne dem på www.gsmarena.com

Kort fortalt har 6670 en hurtigere processor, 123 MHz mod 104 MHz i 6600,
bedre skærm (ikke flere farver - bare bedre), 1 MPx kamera, memorykort,
pop-port og en nyere version af Symbian OS.

Zulu

Fra : Zulu

Dato : 18-06-05 10:59

Zulu wrote:

> ...memorykort...

Begge har memorykort, men af forskellig type...

Zulu

Fra : Sophus Vørsing

Dato : 19-06-05 16:03

"Zulu" <zulu@@@toughguy.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> bedre skærm (ikke flere farver - bare bedre), 1 MPx kamera, memorykort,
> pop-port og en nyere version af Symbian OS.

Hvor ser du det med processorerne?

Er der et sted på nettet hvor man kan se en sammenligning af de forskellige
Symbian OS?

Mvh Sophus

Fra : Zulu

Dato : 20-06-05 20:05

Sophus Vørsing wrote:

> Hvor ser du det med processorerne?

Det ser jeg ikke - det ved jeg... :)

> Er der et sted på nettet hvor man kan se en sammenligning af de
> forskellige Symbian OS?

www.symbian.com

Prøv også at kikke på http://www.mobile-review.com/index-en.shtml der har de
som regel en meget detaljeret gennemgang af de telefoner, de tester.

Zulu

Fra : Brian Olesen

Dato : 21-06-05 11:44

Hej Zulu

> [...]
> bedre skærm (ikke flere farver - bare bedre), 1 MPx kamera, memorykort,
> pop-port og en nyere version af Symbian OS.

Tak for svaret.

Mvh. Brian