Foredrag om Mozilla Firefox udvidelsessyst~
Fra : Henrik Gemal

Dato : 17-06-05 17:51

Få indblik i de fulde kræfter bag udvidelsessystemet i Mozilla Firefox.
Henrik Gemal, der til daglig er webudvikler hos TDC og står bag
udvidelserne Launchy og Linky kommer og fortæller om hvorledes du selv
kan lave udvidelser til Mozilla Firefox.

Tirsdag den 21. juni 2005 kl. 19.00

Symbion
Fruebjergvej 3
2100 København Ø
Lokale M4

Program og anden information om mødet kan findes på:

http://wiki.sslug.dk/Firefox-udvidelse

--
Henrik Gemal
Mozilla Evangelist

Mozilla Blog with news, devinfo, links, etc:
http://gemal.dk

Fra : Martin Hintzmann And~

Dato : 21-06-05 08:20

Henrik Gemal wrote:
> [...]
> udvidelserne Launchy og Linky kommer og fortæller om hvorledes du selv
> kan lave udvidelser til Mozilla Firefox.

Jeg vil gerne komme til fordraget om Firefox-udvidelse.
Hvor tilmelder man sig, eller dukker man bare op?

--
Martin Hintzmann Andersen
http://www.hintzmann.dk/