Firefox: Tabs og forkert titel
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 17-06-05 13:52

Jeg har et stykke tid haft et mystisk problem:

Jeg har flere tabs åbne, og titlen/navnet (øverst i Firefox-vinduet,
ikke selve tab-navnet) er et andet, end det markede tab.

Navnet på vinduet er et tidligere tab, endda af og til et der er
lukket?

I min proceslinje kan der dermed stå "Foo", men når jeg klikke, så er
det siden "Bar" der gemmer sig?

Nogen ideer?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Alle udgaver af Sony Ericsson Z800i låses op
- og nej, din telefon skal ikke skilles ad...

Fra : MooreHojer

Dato : 17-06-05 14:20

> [...]
> lukket?
>
> I min proceslinje kan der dermed stå "Foo", men når jeg klikke, så er

Har samme problem hvis jeg lukker en tab, så bliver processliniens navn
ved med at være det som den lukkede tab hed... Man kan få det rigtige
navn frem ved at trykke 'Ctrl+F6' og 'Enter' (cursoren flyttes til
adresselinien og siden hentes på ny)...

--
Moore Hojer
http://validator.w3.org/

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-06-05 00:51

On Fri, 17 Jun 2005 15:19:32 +0200, "MooreHojer" <simon@moorehojer.dk>
wrote:

> [...]
>ved med at være det som den lukkede tab hed... Man kan få det rigtige
>navn frem ved at trykke 'Ctrl+F6' og 'Enter' (cursoren flyttes til

Det har du ret i - men det er jo ikke holdbart i længden. Jeg har haft
problemet i et stykke tid, og det er godt nok irriterende.

Jeg har netop opdaget, at det faktisk også kan gælde for
adresselinien, denne er også forkert. Jeg tror dog ikke det er noget
jeg er stødt på før - men af en eller anden grund, kan jeg
fremprovokere det nu.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-06-05 08:11

Den 18-06-05 01.50 skrev Lasse Hedegaard følgende:

> [...]
> adresselinien, denne er også forkert. Jeg tror dog ikke det er noget
> jeg er stødt på før - men af en eller anden grund, kan jeg

Hvilke udvidelser bruger I? Prøv evt. at slå dem fra. Forsvinder fejlen,
så prøv at slå dem så til en ad gangen, indtil fejlen atter opstår.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug filtre i Outlook Express til at holde styr på dine mails og til at

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-06-05 12:27

On Sat, 18 Jun 2005 09:10:54 +0200, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Hvilke udvidelser bruger I? Prøv evt. at slå dem fra. Forsvinder fejlen,
>så prøv at slå dem så til en ad gangen, indtil fejlen atter opstår.

Hvordan slår man dem fra (uden at afinstallere dem)?

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-06-05 00:24

Den 18-06-05 13.27 skrev Lasse Hedegaard følgende:
> On Sat, 18 Jun 2005 09:10:54 +0200, Kim Ludvigsen

> Hvordan slår man dem fra (uden at afinstallere dem)?

Der er to metoder. Du kan starte Firefox i fejlsikret tilstand - hvis du
bruger Windows, mener jeg, at du har en Firefox (safe mode)-ikon i Start
-> Alle programmer -> Mozilla Firefox. Ellers kan du starte Firefox med
parameteren -safe-mode fra en kommandoprompt eller Kørkommandoen i
Windows. Altså: "Firefox.exe -safe-mode" (uden gåseøjne).

Alternativt kan du åbne udvidelsesvinduet, højreklik på en udvidelse og
vælg Disable (i en engelsk Firefox).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få hjælp til at fjerne spyware og undgå at få mere af skidtet ind på

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-06-05 16:17

On Sun, 19 Jun 2005 01:24:03 +0200, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Alternativt kan du åbne udvidelsesvinduet, højreklik på en udvidelse og
>vælg Disable (i en engelsk Firefox).

Nemt og ligetil, tak. Jeg får kigget på det, og kommer med en
tilbagemelding.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-06-05 16:21

> [...]

>Hvilke udvidelser bruger I? Prøv evt. at slå dem fra. Forsvinder fejlen,
>så prøv at slå dem så til en ad gangen, indtil fejlen atter opstår.

Jeg tror jeg har fundet synderen: Extended Statusbar. Den har jeg
egentlig heller ikke brug for - så den er røget over højre skulder.

Hvad siger du, Moore - løser det også problemet hos dig?

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : MooreHojer

Dato : 19-06-05 22:43

> Jeg tror jeg har fundet synderen: Extended Statusbar. Den har jeg
> egentlig heller ikke brug for - så den er røget over højre skulder.
>
> Hvad siger du, Moore - løser det også problemet hos dig?

Nope... har ikke den extension installeret... jeg prøver mig ad med
nogle af de andre...