ServerVariables og PDA
Fra : Jens Vestergaard

Dato : 17-06-05 12:24

Hejsa,
Ny i gruppen, så undskyld, hvis emnet er gammelt - eller bare dumt...

Når jeg læser alle Request.ServerVariables*) på en side, hvor en PDA (Pocket
PC 2003) er koblet op, optræder der nogle 'nye', som jeg ikke har set før,
og som ikke dukker op med en alm. browser (IE, Opera) f.eks.:
HTTP_UA_OS,
HTTP_UA_CPU,
HTTP_UA_PIXELS
HTTP_UA_VOICE
m.fl.

Er dette noget man kan regne med fra alle PDA'er, så man f.eks. kan lave en
redirect på grundlag af disse? Og kan jeg finde dem beskrevet noget sted?
Google er ikke til megen hjælp...

*)
for each item in request.servervariables
width='80%' align='left'>" & request.servervariables(item) & "</td></tr>"
next

Jens Vestergaard (mailadr i dette indlæg er ikke gyldig!)
Døgnets jernbanenyheder: www.railsoft.dk/medier.asp