Første gangs camping ??
Fra : Jan

Dato : 17-06-05 11:53

Hejsa

Vi skal et smut til Jylland til sommer og der vil vi tage vores lille
4-personers telt med (vi har aldrig brugt det før).
Det er første gang vi skal prøve det, men da vi gerne vil til Legoland og
lidt andet har vi tænkt at vi da kan overnatte i vores telt.
Men hvad er et MUST for at der er værd at overnatte og leve i et telt et par
dage og hvad vil det koste som sådan en første gangs investering ???

Vil jo ikke ud og ofre det vilde hvis det nu ikke er os alligevel ???

Mvh

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 17-06-05 12:56

On Fri, 17 Jun 2005 12:53:09 +0200, "Jan" <jan@soerensen.mail.dk>
skrev:

> [...]

>dage og hvad vil det koste som sådan en første gangs investering ???
>
>Vil jo ikke ud og ofre det vilde hvis det nu ikke er os alligevel ???

klart.. men hvis i netop ikke køber det i syndtes om, bliver det
måske netop for surt.
4 personer i et 4 mandstelt, ligger vist ret tæt.

men bord og stole, + ordentligt liggeunderlag+køkkengrej så i kan
lave det mest nødvendige, ( husk kaffen) lygte, lille radio måske.
+ gode dyner, det kan blive koldt om natten.

maden kan jo købes i nærmeste foretning, men en lille køletaske ville
være godt, til at holde det vigtigeste koldt. elementerne kan som regl
ombyttes i foretningen.

toiletpapir er på pladsen, (nye tider)

når i kommer til pladsen opretter de en campingpas til jer, hvis i
ikke har et i forvejen fra i år.

+ en masse penge. ferie er ikke billig.

slå op på campingsiderne, der kan du få de præsise priser, alt efter
hvor i skal hen.

prøv www. campingstuff.dk feks. men der er også en masse andre
rigtig gode sider, der kan vejlede jer.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Hans Duggen

Dato : 20-06-05 18:39

--
Et must er at I har et campingpas, at teltet opstilles på et jævnt
og stenfrit underlag, at teltet rejses så det står stabilt og uden

God rejse - og campinginfo fra www.hanses-campingsider.dk

Fra : Ole

Dato : 30-06-05 21:38

"Hans Duggen (slet OD7QP)" <hansduggen@OD7QPdirekte.org> skrev i en
meddelelse news:11192893260.623698798461572@dtext.news.tele.dk...

> [...]
> teltdugens diagonal. Ved tunnelteltet skal barduner være vinkelret
> på hhv i forlængelse af den indvendige stang.

Jeg har de sidste mange år camperet uden at have campingpas.
Så det tror jeg godt du kan spare (sidst jeg havde et kostede det vist 100
kr)
mvh.
Ole

Fra : campingplads-priser