Helstegt pattegris
Fra : Erik

Dato : 17-06-05 10:23

Hejsa

Jeg skal til og holde en fest for ca. 30 mennesker og over vejer helstegt
pattegris eller noget andet stort på gril. Har i nogle forslag til valg af
slagter (har lidt kig på slagter steen i vanløse)? eller forslag til mad?

På forhånd tak
Erik

Fra : Torben Madsen

Dato : 17-06-05 12:37

Hej Erik
Har været til fest hvor vi fik helstegt pattegris. Det var fra slagter Friis
på Falkoner Alle 27. Det var meget godt.
se link. se under grill.

http://www.slagterfriis.dk/index-filer

mvh
torben