MS Windows
briani 27239
Kan ikke komme på Microsoft Update V6
Fra : NikonPro.dk

Dato : 17-06-05 09:32

Jeg kan her i dag ikke komme på Microsoft Update V6 på alle vore 3 computere
som er med WIN XP PRO DK med SP2

Har prøvet at kontakte MS, men får efter 20 min time out på tlf.

Har andre oplevet heller ikke at kunne komme på update i dag. Jeg havde
ingen problemer for et par dage siden og har prøvet gendannelse til da, men
kan stadig ikke komme ind på update på nogle af de tre computere.

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : ha

Dato : 17-06-05 10:35

NikonPro.dk" <mail"fjern-dette wrote:
> Jeg kan her i dag ikke komme på Microsoft Update V6 på alle vore 3
> computere som er med WIN XP PRO DK med SP2

Hmm, her kører det fint på v5.
Jeg er ikke bekendt med hvad v5 eller for den sags skyld v6 betyder,
så jeg ved ikke om det har noget at sige.

/ha

Fra : NikonPro.dk

Dato : 17-06-05 10:39

"ha" <minnewsmail@gmail.slet.com> skrev i en meddelelse

> Hmm, her kører det fint på v5.
> Jeg er ikke bekendt med hvad v5 eller for den sags skyld v6 betyder,
> så jeg ved ikke om det har noget at sige.
>
> /ha

V6 er den sidste opdatering, så man samlet henter alle opdateringer til
Microsoftprogrammer på en gang.

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Lars HT

Dato : 17-06-05 10:42

"NikonPro.dk" <mail"fjern-dette"@NikonPro.dk> wrote in message
> [...]
> ingen problemer for et par dage siden og har prøvet gendannelse til da,
> men kan stadig ikke komme ind på update på nogle af de tre computere.

http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx?ln=en-us

virker fint her

Lars

Fra : NikonPro.dk

Dato : 17-06-05 10:49

"Lars HT" <FJERNaslaktoke@yahoo.NREJFdk> skrev i en meddelelse

> http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx?ln=en-us
>
> virker fint her
>
> Lars
OK men jeg kan se du bruger engelsk, min er dansk, da både WIN XP PRO SP2 og
Office 2003 er DK versioner

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Lars HT

Dato : 17-06-05 10:54

> "Lars HT" <FJERNaslaktoke@yahoo.NREJFdk> skrev i en meddelelse

> OK men jeg kan se du bruger engelsk, min er dansk, da både WIN XP PRO SP2
> og Office 2003 er DK versioner

Hvad med http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx?ln=dk?

Kommer godt nok stadig ind på den engelske, men linket virker fint her!

Lars

Fra : NikonPro.dk

Dato : 17-06-05 11:03

> Hvad med
> http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/default.aspx?ln=dk?
>
> Kommer godt nok stadig ind på den engelske, men linket virker fint her!
>
> Lars

Hmmm via det link ved direkte "klik" giver det mig engelsk tekst og giver
[Error number: 0x80072EE2]

Jeg bruger det samme link via update "knappen" og får da teksten og
fejlmeldingen på dansk.

Jeg prøvede lige på alle tre computere igen med samme resultat ........
mærkeligt ))

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : hcma

Dato : 17-06-05 18:53

"NikonPro.dk" <mail"fjern-dette"@NikonPro.dk> skrev i en meddelelse

> Hmmm via det link ved direkte "klik" giver det mig engelsk tekst og giver
> [Error number: 0x80072EE2]
>
> med venlig hilsen
> Bjarne

Får Fejlnummer: 0x80072EE2 (er en slags Time Out)
Løsning: Prøv at checke din Firewall (slå den evt. fra)
eller kig her: http://support.microsoft.com/?kbid=836941
m v h
hc

Fra : NikonPro.dk

Dato : 17-06-05 19:30

"hcma" <hcma@hcma.dk> skrev i en meddelelse

> Får Fejlnummer: 0x80072EE2 (er en slags Time Out)
> Løsning: Prøv at checke din Firewall (slå den evt. fra)
> [...]
Ja, og det havde jeg gjort, men intet hjalp, men som du kan se i tråden, så
var det Microsoft som havde problemer med serveren til version 6 DK og den
kørte igen perfekt kl ca. 16

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Jack

Dato : 17-06-05 10:45

Hvordan kommer man ind på v6 (når det virker) Jeg kommer da automatisk på
v5 med samme XP?? Og hvad er forskellen ?

Fra : NikonPro.dk

Dato : 17-06-05 10:51

"Jack" <gopot****@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan kommer man ind på v6 (når det virker) Jeg kommer da automatisk på
> v5 med samme XP?? Og hvad er forskellen ?

Jeg hentede versionen via et link på Microsoft for ca. en måned siden, men
kan ikke lige finde det nu Måske der er en som kan hjælpe med linket

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Edmund

Dato : 17-06-05 13:51

NikonPro.dk" <mail"fjern-dette wrote:

> Jeg hentede versionen via et link på Microsoft for ca. en måned
> siden, men kan ikke lige finde det nu Måske der er en som kan
> hjælpe med linket

Madsen kom med det her link for et par dage siden
http://update.microsoft.com/microsoftupdate

Og med det finder den selv ud af at min XP er dansk
--
Mvh Edmund

Fra : NikonPro.dk

Dato : 17-06-05 11:05

Kom nu igennem til Microsoft support, som oplyser der er fejl på serveren
til V6, men de regner med den er oppe igen med fuld kraft sidst på
eftermiddagen

--

med venlig hilsen
Bjarne