USB på front af kabinet
Fra : JSH [9800]

Dato : 17-06-05 09:03

Jeg har et Motherboard QDI Advance 10B/E/F/T og har købt et Webtech kabinet,
hvor der er usb på fronten. Det ville jeg selvfølgelig gerne udnytte. Det i
kabinettet monterede stik kan kun vendes på 2 måder, hvilket jeg har prøvet.
Er det ikke standard, hvordan de forskellige ledninger i stikket skal være
monteret?

Som ledningerne nu er monteret:
1=rød, 2=mangler, 3=hvid, 4=grøn,5=blå
6=orange, 7=mangler, 8=gul, 9=mangler, 10=sort

I manualen for bundkortet er det beskrevet således:
1=+5v, 2=T1-, 3=T1+, 4=GND, 5=GND
6=GND, 7=GND, 8=T0+, 9=T0-, 10=+5V

Få I noget ud af dette?

Fra : JSH [9800]

Dato : 17-06-05 11:06

"JSH [9800]" <jstenbakFJERN_DETTE@e-box.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 1=rød, 2=mangler, 3=hvid, 4=grøn,5=blå
> 6=orange, 7=mangler, 8=gul, 9=mangler, 10=sort
>
> I manualen for bundkortet er det beskrevet således:

Jeg fik det til at virke - jeg skilte kablet af og satsede lidt!