Comx Routing
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-06-05 23:12

Så ser det ud til at der er styr på forbindelsen til bla TDC fra Comx

Dette er en trace imens der streames med 2Mbit fra www.optimalstream.net og
uploades med 2mbit til en TDC kunde... på min 2Mbit ComX forbindelse

Tracing route to fe0-1-50.100M.bynxx10.ip.tele.dk [83.88.8.205]
over a maximum of 30 hops:

1 <1 ms <1 ms <1 ms 81.161.186.2
2 <1 ms <1 ms <1 ms 81.161.166.49
3 <1 ms <1 ms <1 ms 172.31.4.53
4 <1 ms <1 ms <1 ms 172.31.4.22
5 1 ms 1 ms 1 ms 81.19.248.201
6 1 ms 1 ms 1 ms pos1-0.2488M.albnxg7.ip.tele.dk
[195.215.109.41]

7 2 ms 1 ms 1 ms so-0-3-0.2488M.albnxu1.ip.tele.dk
[83.88.12.77]

8 1 ms 1 ms 1 ms so-0-0-0.2488M.boanxu1.ip.tele.dk
[195.249.1.245
]
9 2 ms 1 ms 1 ms pos4-0.2488M.bynxg1.ip.tele.dk
[195.249.14.105]

10 1 ms 2 ms 2 ms pos0-1.622M.bynxg4.ip.tele.dk [83.88.13.74]
11 2 ms 2 ms 2 ms fe0-1-50.100M.bynxx10.ip.tele.dk
[83.88.8.205]

Trace complete.

Fra : sls\(2770\)

Dato : 17-06-05 08:18

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMMOVE*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse news:6Pmse.178$mM1.120@news.get2net.dk...
> Så ser det ud til at der er styr på forbindelsen til bla TDC fra Comx
>

> Dette er en trace imens der streames med 2Mbit fra www.optimalstream.net
> og uploades med 2mbit til en TDC kunde... på min 2Mbit ComX forbindelse

Ja, det ser godt ud, nu er det blevet sjovt at spille igen...
Hvad bruger i forresten til at sende filer med?
Med messenger kan jeg sende med 5-6 Kb/s, og med WWW fileshare pro, kommer
den op på 35 Kb/s.
Begge dem jeg har sendt til har TDC adsl, og 1 Mbit. Har også sendt til en
anden med 4Mbit beboernet, og han kunne suge med 85 Kb/s.
Jeg har slået firewall fra.

Mvh Sid

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 17-06-05 08:51

"sls\(2770\)" <sls@FJERNsol.dk> crashed Echelon writing

> Med messenger kan jeg sende med 5-6 Kb/s, og med WWW fileshare pro,
> kommer den op på 35 Kb/s.

Messenger er ikke særlig venlig overfor NAT men elsker intimt forhold til
uPnP, dog skal du lige være klar over sikkerhedsrisikoen ved denne
funktion.

--
Bjarke Andersen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-06-05 18:44

"sls(2770)" <sls@FJERNsol.dk> wrote in message

> [...]
> Begge dem jeg har sendt til har TDC adsl, og 1 Mbit. Har også sendt til en
> anden med 4Mbit beboernet, og han kunne suge med 85 Kb/s.

Jeg kan godt sende omkring 70Mbit igennem MSN messenger.... men er
modtagageren bag en router eller andet som ikke er sat op, går det meget
langsomt. ellers er FTP vel rimeligt nemt at sætte op... De der 2Mbit omtalt
til TDC kunde var igennem MSN messenger, og det vag også bag en Linksys
trådløs router.. så nogen gange virker det fint.