Undskyld, men jeg kan ikke styre mig...
Fra : Dennis Munding

Dato : 16-06-05 22:47

"HURRA, HURRA, HURRA, HURRA! Min kone har gjort mig til far...." (synger!)

I dag - torsdag den 16. juni det Herrens år 2005 kl. 11:54 - fødte min kone
en dejlig, sund og velskabt pige på godt 2900g!!!

HURRA! HURRA! HURRA! Hold k..., hvor er jeg bare lykkelig!!

Undskylder mit udbrud, men jeg er bare så glad!!
Bær over med mig - min "galskab" går over - en gang....

Med venlig hilsen

Dennis Munding

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 16-06-05 22:45

Dennis Munding wrote:

> I dag - torsdag den 16. juni det Herrens år 2005 kl. 11:54 - fødte
> min kone en dejlig, sund og velskabt pige på godt 2900g!!!

Om 18 år bliver du bedstefar. Så ved du hvad lykke er. ;)

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : rasmus.carlsen

Dato : 16-06-05 23:41

> Om 18 år bliver du bedstefar. Så ved du hvad lykke er. ;)

- og om 3 uger ved du hvad en god nats søvn og en lorteble er Tillykke

ras

Fra : Claus Tersgov

Dato : 17-06-05 05:36

"Dennis Munding" <mail@invalid.com> skrev

> "HURRA, HURRA, HURRA, HURRA! Min kone har gjort mig til far...." (synger!)

idiot!

Claus

Fra : Per Rasmussen

Dato : 17-06-05 08:29

Claus Tersgov wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> "Dennis Munding" <mail@invalid.com> skrev

> idiot!
>
> Claus

Ja Claus vi ved godt det er dig selv du snakker til.

PerR

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Morten L.Pedersen

Dato : 17-06-05 09:08

"Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> wrote in message

> "Dennis Munding" <mail@invalid.com> skrev

> idiot!

Der er vist én, som ikke har oplevet at blive far....!
Tag lige og styr dine negative udbrud!

Fra : John Doe

Dato : 17-06-05 09:25

> "Dennis Munding" <mail@invalid.com> skrev

> idiot!
>
> Claus

Du fik da vist trykket på "send" lidt for hurtigt. Dit "tillykke" kom ikke
med. Kun dit navn og din titel.

mvh
Jesper

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 18-06-05 09:10

John Doe (invalid@invalid) skrev :

> "Claus Tersgov" <nospamnews@tersgov.dk> skrev i en meddelelse

> Du fik da vist trykket på "send" lidt for hurtigt. Dit "tillykke" kom
> ikke med. Kun dit navn og din titel.

LOL

--
Peter Thomas Fischer
http://www.fischer.as & http://www.humlebæk.dk

Fra : Nielsen

Dato : 17-06-05 07:33

"Dennis Munding" <mail@invalid.com> wrote in message
> [...]
kone
> en dejlig, sund og velskabt pige på godt 2900g!!!

Hjertelig tillykke

> HURRA! HURRA! HURRA! Hold k..., hvor er jeg bare lykkelig!!

Ja. Og det har du også grund til.

> Undskylder mit udbrud, men jeg er bare så glad!!

Der er ikke noget at undskylde. Det falder vel indenfor fundatsen når du nu
skal i gang med at designe en speciel hjemmeside for din datter

> Bær over med mig - min "galskab" går over - en gang....

Forhåbentlig ikke. Børn er en kilde til stor stor lykke. Også når de bliver
voksne.

Nille

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 17-06-05 09:51

"Nielsen" <ingen@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nu
> skal i gang med at designe en speciel hjemmeside for din datter

Aaad - jeg hader lyserøde sider.

> Forhåbentlig ikke. Børn er en kilde til stor stor lykke. Også når de
bliver
> voksne.

??? Jeg har 3 stk 18+ og hvis jeg kunne komme til at sende dem retur, såååh

Men tillykke og husk at tage din barselsorlov og gør det tidligt, ellers vil
du fortryde det senere.

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg

Fra : Peter T.

Dato : 17-06-05 08:20

Dennis Munding leverede følgende historie fra de varme lande:

> HURRA! HURRA! HURRA! Hold k..., hvor er jeg bare lykkelig!!

Skidt med fundatsen for de forskellige grupper.

Stort tillykke her fra. :)

--
Peter T.

Er du ny på usenet? Så gør os gamle garvede rotter en tjeneste og læs:

Fra : Dennis Munding

Dato : 17-06-05 10:53

Hej alle!

Jeg vælger at svare til alle på én gang, for at undgå at gentage mig selv
for meget.

Tusind tak for alle lykønskningerne - også en stor tak fra min kone!!

Alle de "vise" ord og dejlige kommentarer går lige i hjertet - tusind tak!
Det er første gang, at jeg bliver "rigtig" far, men jeg har heldigvis "lånt"
3 dejlige tøser af min kone, som jeg har øvet mig lidt på...

Jeg er i sandhed en meget heldig - og meget lykkelig mand!!

Til Claus Tersgov:

Jeg forstår ikke helt dit udbrud, men er velvidende over, at mit indlæg ikke
har noget med nyhedsgrupperne at gøre, hvilket måske er skyld i dit
udbrud..?
Men jeg har det sidste års tid haft stor glæde og fornøjelse af alle de
personer, som benytter nyhedsgrupperne her, så jeg ville bare gerne dele min
glæde med dem...
Det indbefatter også dig!
Jeg er overbevist om (det vælger jeg i hvert at tro!), at du inderst inde
ikke mente dit "sure opstød", men at du måske bare havde en dårlig dag...

Dennis Munding
Web-master
http://www.skovaa-munding.dk/
http://www.mundings-memorial.dk/
http://www.cantica.dk/

Fra : Jens

Dato : 17-06-05 11:59

On Fri, 17 Jun 2005 11:53:29 +0200, "Dennis Munding" <mail@invalid.com>
wrote:

> [...]

>Til Claus Tersgov:

>Jeg forstår ikke helt dit udbrud, men er velvidende over, at mit indlæg ikke

Netop derfor burde du undlade at spamme 4 grupper med dit off-topic ævl.

Dit indlæg hører til i :

news:dk.opslag eller
news:dk.snak eller

Fut : dk.admin.netikette

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 17-06-05 14:07

Jens wrote:

> Netop derfor burde du undlade at spamme 4 grupper med dit off-topic
> ævl.

Hvis ikke en af gruppens faste skribenter kan få lov til at dele sin glæde
med os andre over noget så stort bare den ene gang, så er der sgu nogen, der
går med for små sko.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-06-05 16:10

Erik Ginnerskov skrev:

>Hvis ikke en af gruppens faste skribenter kan få lov til at dele sin glæde
>med os andre over noget så stort bare den ene gang, så er der sgu nogen, der
>går med for små sko.

Jeg kunne have accepteret det, hvis det var postet i en gruppe og
ikke i fire - fem stykker.

Det er drønirriterende at se det samme indlæg og svar på det i
den ene gruppe efter den anden og så især når det er i grupper,
hvor mange af læserne med sikkerhed er de samme i alle grupperne.

Fut: news:dk.admin.netikette
--
Knud

Fra : Claus Tersgov

Dato : 19-06-05 11:07

> [...]

ikke
> har noget med nyhedsgrupperne at gøre, hvilket måske er skyld i dit

Uanset hvor glad du er, så er det *foragt* for reglerne at poste den slags,
navnlig når du x-poster til så mange grupper!

Hvis alle udviste samme foragt, hver gang de syntes de havde noget at glæde
sig over eller bare ville dele med andre, så bliver nyhedsgrupperne hurtigt
ubrugelige. Næste gang er det en som poster, fordi han har fået ny bil, og
en anden fordi hans moster har fødselsdag. Det kan måske også være een
eller anden som vil sælge et eller andet "godt tilbud".

His man ikke protesterer mod den slags indlæg, stiger antallet, fordi der er
altid een eller anden, der synes at netop hans grund til at poste er vigtig
nok.

Moralen er, at enten overholder man reglerne eller også gør man ikke! Skal
den ene have lov til at blæse på gruppernes fundats, så skal den anden også,
og det holder ikke en meter!

Skal man acceptere dine uvedkommende indlæg, så er man også nødsaget til at
acceptere alle andre uvedkommende indlæg. Man kan ikke gøre forskel på Per
og Poul. Principperne må nødvendigvis gælde for alle uden undtagelse.

> Men jeg har det sidste års tid haft stor glæde og fornøjelse af alle de
> personer, som benytter nyhedsgrupperne her, så jeg ville bare gerne dele
min
> glæde med dem...

Det er da ikke noget argument, hvad ville du selv sig til, at
nyhedsgrupperne og navnlig faggrupperne bliver overfyldt med den slags
uvedkommende ligegyldigheder. Grupperne bliver ubrugelige! Se dog på
erfaringerne fra udlandet, det er sgu ikke uden grund, at der er tonsvis af
de samme alt. grupper, netop fordi folk skider på andre og dermed spammer
løs. Du skriver selv, at du har haft stor glæde af grupperne, det er netop,
fordi vi er nogen, som protesterer, hver gang der direkte postes offtopic.
Den dag grupperne drukner i uvedkommende indlæg, der forsvinder din glæde
ved grupperne!

> Det indbefatter også dig!
> Jeg er overbevist om (det vælger jeg i hvert at tro!), at du inderst inde
> ikke mente dit "sure opstød", men at du måske bare havde en dårlig dag...

Jeg er dybest set fuldtændig ligeglad med, at du har fået børn, det
interesserer mig ikke en bønne. Jeg læser disse grupper for at lære om HTML
og ikke 117 andre uvedkommende ting.

En helt anden ting er, at det bliver da helt umuligt at få nye skribenter
til at overholde reglerne og fundatsen, når gruppens faste skribenter
tilsyneladende har den holdning, at de kan gøre som de vil, og dermed føler
sig hævet over andre...

Når grupperne fungerer på det autonomiske grundlag, som de gør, så er det
vigtigt, at man overholder de få spilleregler der er, ellers bliver det en
stor ubrugelig rodebunke, og en glidebane uden lige. Det er et
ufragevigeligt princip.

Hvad er det lige netop der gør dig så speciel, at du mener du kan tillade
dig at blæse på reglerne subsidiært andre skribenter?

FUT dk.admin.netikette

Claus

Fra : Christoffer

Dato : 19-06-05 11:25

> [...]
> vigtigt, at man overholder de få spilleregler der er, ellers bliver det en
> stor ubrugelig rodebunke, og en glidebane uden lige. Det er et
Som jo tilsyneladende også gælder dig Claus.
Efter at have set flere af dine indlæg, kommer man i tvivl om hvor vidt du
faktisk er i nyhedsgrupperne for at hjælpe og lære, eller for at skændes og
komme i verbal slåskamp med andre brugere.
Synes du burde følge din egen opfordring, og ta' et kig på netetikette.
http://groups.google.com/groups?q=g:thl939188236d&dq=&hl=da&lr=&ie=UTF-8&selm=c88bjj%2430gg%241%40news.cybercity.dk&rnum=93

Jeg er færdig i denne tråd, da det ikke længere er lykønskninger, men hak
der præger tråden.
--
Christoffer

Fra : Christoffer

Dato : 17-06-05 15:05

"Dennis Munding" <mail@invalid.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Undskylder mit udbrud, men jeg er bare så glad!!
> Bær over med mig - min "galskab" går over - en gang....

Stort tillykke, fra en af de yngre i gruppen =)

--
Christoffer

Fra : Dennis Munding

Dato : 18-06-05 09:49

Hej Christoffer!
"Christoffer" <christoffer@buur.info> skrev i en meddelelse
> Stort tillykke, fra en af de yngre i gruppen =)

Uanset alder, så varmer det!

Du beviser også, at der også findes unge mennesker med pli - tak for det!

Med venlig hilsen

Dennis Munding