DLL fil - import
Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 16-06-05 21:34

Hej Gruppe

Jeg har nogle programmer som stiller nogle DLL filer med nogle
funktioner til rådighed.

Jeg husker svagt at jeg en gang har "importeret" disse filer som TLB
filer i Delphi 7.

Efter format af min harddisk kan jeg ikke huske hvordan jeg gjorde.

Jeg har kigget under install af ActiveX - men der mangler jeg en masse
funktioner (Jeg kan se dem som reference i Visual studio).

Nogen der kan hjælpe med at få dem "importeret" i Delphi igen - altså
genereret min TLB filer

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 16-06-05 21:46

How - der falt tiøren