Mystisk
Fra : K. Petersen

Dato : 16-06-05 19:02

Hej

Jeg har for nu 2 uger siden købt, Et Asus A8N SLI, Asus 6600GT, Amd 3000+.

Men har haft lidt problemer med det.

Jeg kunne saftens sidde og spille i 2 timer uden problemer. Men hvis jeg
så lod den stå natten over og downloade og så om morgenen er skærmen
bare frosset fast. Og hvis ikke den er det om morgenen, så er den det
helt sikkert når jeg kommer hjem fra arbejde om eftermiddagen.

Har nu haft bundkortet byttet og skiftet Psu. Det lader ikke rigtig til det
har hjulpet.

Kan det være grafikkortet der er defekt ?

Nogen der har haft lign. problemer eller forslag til hvordan jeg løser dette
? ?
--
Med Venlig Hilsen
K. Petersen

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 16-06-05 19:41

Prøv at test rammene med www.memtest.org

> Kan det være grafikkortet der er defekt ?

Måske, men det lyder underligt. Har du prøvet med andre drivere?
Eller med 3DMark i nogle timer?

> Nogen der har haft lign. problemer eller forslag til hvordan jeg
> løser dette ? ?

Har hermed prøvet at give dig nogle hints... Hvad siger temperaturen
forresten?
--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fra : K. Petersen

Dato : 16-06-05 19:51

"Mikael Nørrelund Andersen" <noerrelund@pc.dk> wrote in message

> Prøv at test rammene med www.memtest.org

De er testet i 12 timer, uden fejl.

> Måske, men det lyder underligt. Har du prøvet med andre drivere?
> Eller med 3DMark i nogle timer?

Ja, har også prøvet med nogle omega drivere.

> Har hermed prøvet at give dig nogle hints... Hvad siger temperaturen
> forresten?

Takkker.

Temperaturen er fin :

Cpu, 36 gr. System, 38 gr. Gfx, 48 gr.

> Mvh.
> Mikael Nørrelund

Nogen andre der kan hjælpe ? ?

Fra : Hans

Dato : 16-06-05 19:42

K. Petersen" <petersenk2004@pc.dk "NoSpam wrote:

> Nogen der har haft lign. problemer eller forslag til hvordan jeg
> løser dette ? ?

Prøv og gå ind i strømstyring og sæt stand-by til aldrig.

Hans

Fra : K. Petersen

Dato : 16-06-05 21:28

"Hans" <email@kvik.org.invalid> wrote in message

> Prøv og gå ind i strømstyring og sæt stand-by til aldrig.
>
> Hans

I bios eller Windåze ? ?!

Fra : Hans

Dato : 16-06-05 21:31

K. Petersen" <petersenk2004@pc.dk "NoSpam wrote:
> "Hans" <email@kvik.org.invalid> wrote in message

> I bios eller Windåze ? ?!

I Windows Kontrolpanel > Strømstyring, og kontroller samtidig om Dvale er
deaktiveret også.

Hans

Fra : K. Petersen

Dato : 17-06-05 12:55

> I Windows Kontrolpanel > Strømstyring, og kontroller samtidig om Dvale er
> deaktiveret også.
>
> Hans

Intet har hjulpet endnu.

Den var frosset igen her da jeg kom hjem fra arbejde.

Anyone ? ?

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 17-06-05 16:38

K. Petersen" <petersenk2004@pc.dk "NoSpam wrote:
> Intet har hjulpet endnu.
> Den var frosset igen her da jeg kom hjem fra arbejde.

Det kan jo også være software relateret, har du mulighed for at
installere Windows på en anden harddisk og bruge den som test harddisk?
- Fryser den stadig ved nyinstallation er problemet ret sikkert
hardwarerelateret.

Hvad med harddisken har du testet den med producentens værktøj?

--
Mvh.
Mikael Nørrelund