Problem med Nokia 6230
Fra : A

Dato : 16-06-05 12:22

Hej i gruppen

Sidder her med en ny Nokia 6230, som jeg ikke kan få låst op, på trods af
at, have fundet flere div. koder til at låse den op med, men ingen har
virket endnu....

Den vil ikke acceptere mit Telmore kort.....

Den er købt hos TDC....

/ A

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-06-05 12:49

On Thu, 16 Jun 2005 13:21:30 +0200, "A" <2662070m001@stofanet.dk>
wrote:

>Sidder her med en ny Nokia 6230, som jeg ikke kan få låst op, på trods af
>at, have fundet flere div. koder til at låse den op med, men ingen har
>virket endnu....

Jeg har på fornemmelsen, at det snarere er undtagelsen end reglen, at
disse "gratiskoder" virker (når jeg tæller, hvor mange henvendelser
simlock.dk får fra folk, der selv har forsøgt at låse deres telefon op
- uden held).

>Den vil ikke acceptere mit Telmore kort.....

Hvilken fejlbesked får du?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Alle udgaver af Sony Ericsson Z800i låses op
- og nej, din telefon skal ikke skilles ad...

Fra : A

Dato : 16-06-05 12:51

Den skriver 'Angiv Begræsnings kode' ? - siger det dig noget...

/A

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 16-06-05 13:20

On Thu, 16 Jun 2005 13:51:14 +0200, "A" <2662070m001@stofanet.dk>
wrote:

>Den skriver 'Angiv Begræsnings kode' ? - siger det dig noget...

Ja, så er den låst. Som sagt, så er du bestemt ikke den eneste, der
opdager, at disse "gratiskoder" ikke virker.

Man får hvad man betaler for...

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Hos simlock.dk får du kun én kode til at låse din Nokia-telefon op med
- den rigtige!

Fra : A

Dato : 16-06-05 13:29

Ja, det var det jeg regnede med, takker for info....

/A

Fra : René Jensen

Dato : 16-06-05 13:33

"A" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den er købt hos TDC....
>
> / A

> Den har indtil videre sparet mig for at få 11 spam-mails.

Hej A,

Har du prøvet www.tekit.dk ??

Med venlig hilsen
René Jensen
www.tekit.dk

Fra : A

Dato : 16-06-05 13:45

Ja, men uden held.....

/ A

Fra : A

Dato : 16-06-05 15:06

Problemet er løst, skulle finde den rigtige oplåsnings kode.....

Takker for evt. inputs....

/A