Undgå ALERT box
Fra : Bent Rasmussen

Dato : 16-06-05 11:27

Denne kode refresh'er automatisk en HTML-side inden den vises:

Desværre vises en ALERT box hver gang med denne tekst:

"The page cannot be refreshed without resending the information. Click
Retry to send the information again, or click Cancel to return to the
page that you were trying to view."

Hvordan undgår jeg denne ALERT box? Brugeren bliver træt af at klikke
på Retry hele tiden.

Fra : Kasper Johansen

Dato : 16-06-05 12:31

"Bent Rasmussen (slet U2IB5)" <bent.rasmussen@U2IB5newmail.dk> skrev i en
meddelelse news:11189178200.356752789942412@dtext.news.tele.dk...
> [...]
> page that you were trying to view."
>
> Hvordan undgår jeg denne ALERT box? Brugeren bliver træt af at klikke

Du har sendt "posted" data.

Oplevede selv problemet, efter at en bruger havde skrevet en besked i et
forum.

Jeg løste problemet ved at redirecte ham, lige efter at han havde posted.

<script language="JavaScript">
location.href='index.php';
</script>

Jeg ved selvfølgelig ikke om at det løser dit problem, men du har ikke
skrevet så meget information :)

--
Mvh Kasper Johansen

Fra : Bent Rasmussen

Dato : 16-06-05 14:05

Kasper Johansen <kasper@johansen.tdcadsl.dk> skrev:
>"Bent Rasmussen (slet U2IB5)"
><bent.rasmussen@U2IB5newmail.dk> skrev i en
>meddelelse
>xt.news.tele.dk...

>Du har sendt "posted" data.

Ja, METHOD var sat til POST. Da jeg ændrede METHOD til GET var
problemet løst.

Tak for tippet.

vh
Bent Rasmussen