Kabel til Subwoofer ?
Fra : HH

Dato : 16-06-05 11:02

Hej med jer.

Mangler et kabel der skal gå fra mit Creative lydkort til min
subwoofer(aktiv).
Det ene stik skal være et rca hanstik (japanerstik,samme stik som bruges i
kabel mellem tuner og forstærker) , i den anden ende et minijackstik der
skal tilsluttes lydkortes subwooferudgang.
Har prøvet at Google , men kan ikke finde nogen steder hvor de sælger et
kabel med sådanne stik.
Nogen der vil hjælpe så der kan komme gang i basbrølene , når vi spiller
Quke3 ?
Mange Tak på forhånd.

Fra : René Jensen

Dato : 16-06-05 11:10

HH wrote:
> [...]
> kabel med sådanne stik.
> Nogen der vil hjælpe så der kan komme gang i basbrølene , når vi spiller

Kig i din lokale Fona, Merlin og dets lige?

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : HH

Dato : 16-06-05 11:26

"HH" <ingen@nul.slut> skrev i en meddelelse
> [...]
> kabel med sådanne stik.
> Nogen der vil hjælpe så der kan komme gang i basbrølene , når vi spiller

Så lykkedes det. Link nedenunder.
http://av-connection.com/

Med venlig Hilsen