Checkbokse.
Fra : Christian Kragh

Dato : 16-06-05 09:44

Hej.

Jeg skal bruge en checkboks på en side som automatisk skal
checkes når der oploades et billede.

Jeg har lagt en dummy side ud på nettet da der kræves brugernavn
for at komme ind.

www.ckweb.dk/vu/test.asp

Når man oploader et billede skal feltet "Vis billede" checkes.

Jeg kan ikke finde en java funktion som gør dette så er der nogle
som kan hjælpe mig.

Christian

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Tomasz Otap

Dato : 16-06-05 10:02

Christian Kragh proclaimed as follows:
> www.ckweb.dk/vu/test.asp
>
> Når man oploader et billede skal feltet "Vis billede" checkes.

Vil knappen "Tilføj et billede til profilen" åbne et nyt vindue med
billedupload? I så fald kan du indsætte en funktion i den, der skal
aktiveres, når billedupload er afsluttet og inden uploadvinduet lukkes.
Noget i stil med (ikke testet):

window.opener.document.getElementById('billede').checked = true;

Aequitas sequitur funera

Fra : Christian Kragh

Dato : 16-06-05 10:08

> [...]
> billedupload? I så fald kan du indsætte en funktion i den, der skal
> aktiveres, når billedupload er afsluttet og inden uploadvinduet lukkes.

Ja der åbnes et nyt vindue som tilbagemelder et filnavn som skjules og
indsættes i databasen. Desværre kan den ikke sætte checkboksen til true,
men det var også denne metode jeg startede med at bruge. Desværre virker
det ikke.

Fra : Christian Kragh

Dato : 16-06-05 10:10

> [...]
> billedupload? I så fald kan du indsætte en funktion i den, der skal
> aktiveres, når billedupload er afsluttet og inden uploadvinduet lukkes.

Tak for hjælpen... jeg fil det til at virke nu.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 16-06-05 10:30

Christian Kragh skrev:

> Jeg har lagt en dummy side ud på nettet da der kræves brugernavn
> for at komme ind.
>
> www.ckweb.dk/vu/test.asp

404 - The page cannot be found

--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Christian Kragh

Dato : 16-06-05 21:14

> 404 - The page cannot be found

Efterfølgende hvor siden virkede som den skulle slettede jeg filen
igen så den ikke tager diskplads, peanuts, men alligevel.