Dressing til pastasalat!
Fra : MAG

Dato : 16-06-05 08:12

Hejsa!

Jeg skal lave pasta salat i aften og vil faktiks helst for en gang skyld
lave en helt alm. gang blandet grøn salat med: Iceberg, majs, ærter,
gulerod, tomat, agurk og rødløg. Så skal der "bare" kogt pasta til, men jeg
synes at det bliver sådan lidt kedeligt. Er der nogen der kan hjælpe mig med
en dressing/marrinade til pastaen. Vi skal have kold glaseret skinke til og
flütes...

Håber at I kan hjælpe

Med venlig hilsen
Maria

Fra : mcloud

Dato : 16-06-05 08:47

Hej MAG

Smid et æble og ½ ds. ananas i salaten og lav så en dressing med
olie/appelsinsaft / hvid balsamicoeddike og lidt friske krydderurter,smag
til med salt og peber
mvh mcloud

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 16-06-05 09:16

"MAG" <Maria@fredslund.biz> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg synes at det bliver sådan lidt kedeligt. Er der nogen der kan hjælpe
> mig med en dressing/marrinade til pastaen. Vi skal have kold glaseret

Hejsa Maria

Jeg ved godt det ikke er velset i denne gruppe, ikke at ha' lavet alt fra
bunden, men jeg bruger pt. oftest "Ceasar salad dressing" fra Knorr. Og da
jeg elsker ost, tilføjer jeg så lidt ekstra parmesan.

Jeg syntes at hjemmelavet dressinger ofte har en tendens til (Ihvertfald i
mit køkken) at blive lidt "tykke" eller "faste" i det. Dette undgår jeg ved
"konsum" dressing.

VH og velbekomme
Pernille