Active sync
Fra : Brizz

Dato : 16-06-05 04:00

Håber det er rette gruppe.
JEg kan ikke få installeret Active sync til min SPV500. Jeg trykker på
kør når jeg får muligheden men der sker ingenting... Jeg har også prøvet
at gemme filen men lige lidt sker. Er der nogen der har en ide til hvad
der er galt?
Det er XP SP2 det skal installeres på

Mvh Brian
--
www.fotob.dk

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 16-06-05 05:27

On Wed, 15 Jun 2005 21:00:09 -0600, Brizz <rendmig@iroven.dk> wrote:

> [...]
>kør når jeg får muligheden men der sker ingenting... Jeg har også prøvet
>at gemme filen men lige lidt sker. Er der nogen der har en ide til hvad

Kør?

Hvor står der "kør" henne?

Prøv at hente en ny Active Sync
http://www.microsoft.com/windowsmobile/downloads/activesync38.mspx

Fra : Brizz

Dato : 17-06-05 03:44

jubija@yahoo.dk wrote:

> Kør?
>
> Hvor står der "kør" henne?

Det står der når man DL'er filen så spørger den om man vil køre filen.

> Prøv at hente en ny Active Sync
> http://www.microsoft.com/windowsmobile/downloads/activesync38.mspx

Har prøvet der men linket man skal hente fra både på dansk,svensk og
engelsk er døde. Så ingen held der

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 18-06-05 03:33

fr 17 jun 2005 04:43:46a satte Brizz sig på en taburet og skrev følgende
på et stykke vådt franskbrød:

> Det står der når man DL'er filen så spørger den om man vil køre filen.

Vælg gem istedet for og gem filen på dit skrivebord. Kør den efterfølgende
, det fungerer meget bedre. Har også været udsat for at IE ikke altid vil
køre filer når man kører dem direkte.

Hent den danske her: http://www.microsoft.com/windowsmobile/downloads/as-
eula_da38.mspx

Hvis du er interesseret har jeg 4eren liggende selvom den ikke er officiel
endnu men vid at du ikke kan nedgradere bagefter. Har prøvet og det
fungerer ikke. Hvis man afinstallerer 4eren og installere en ældre version
så kommer det runde logo frem nede vced uret men activesync-vinduet vil du
aldrig se noget til. Den kan ikke åbne vinduet så jeg var nødt til at lægge
4eren på igen men den er også ok.

Den fjerner åbenbart ikke alt efter sig selv. Typisk MS

Steven

Fra : ///M

Dato : 16-06-05 13:57

Brizz wrote:
> [...]
> kør når jeg får muligheden men der sker ingenting... Jeg har også
> prøvet at gemme filen men lige lidt sker. Er der nogen der har en ide

Lav en "connection" i menu nr. 1 - først da kan du reelt kommunikere med din
device.

///M

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 16-06-05 21:06

"///M" <nospam@tdcadsl.dk> wrote in message

> Lav en "connection" i menu nr. 1 - først da kan du reelt kommunikere med
> din device.

Er da ikke noget man selv skal initiere sker ganske per automatik når usb
kablet smækkes i..

Fra : ///M

Dato : 17-06-05 12:28

Flemming Lynggaard wrote:
> "///M" <nospam@tdcadsl.dk> wrote in message

> Er da ikke noget man selv skal initiere sker ganske per automatik når
> usb kablet smækkes i..

Not always - fx. hvis enheden var tilsluttet under installation kan det ske
at den ikke detekterer og så sidder man og kigger forgæves efter hul igennem
///M

Fra : Brizz

Dato : 17-06-05 03:46

> Lav en "connection" i menu nr. 1 - først da kan du reelt kommunikere
med din
> device.

Skal jo netop bruge active sync til at connecte med. Derigennem kan jeg
også lade på min fon som jeg primært skal bruge den til.

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 18-06-05 03:38

fr 17 jun 2005 04:46:18a satte Brizz sig på en taburet og skrev følgende på
et stykke vådt franskbrød:

> Skal jo netop bruge active sync til at connecte med. Derigennem kan jeg
> også lade på min fon som jeg primært skal bruge den til.

Du burde kunne lade din telefon uden noget software på maskinen. Ladningen
styres ikke af computeren men af telefonen og starter bare man tilslutter
telefonen til computeren da telefonen så får strøm fra denne.

Men du vil få en ny hardware-besked hver gang men den kan du jo bare se
bort fra.

Steven

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 18-06-05 03:35

to 16 jun 2005 02:56:42p satte ///M sig på en taburet og skrev følgende
på et stykke vådt franskbrød:

> Lav en "connection" i menu nr. 1 - først da kan du reelt kommunikere
> med din device.

Jeg tror du er gået fejl af hans spørgsmål. Han kan ikke engang hente AS
ned. Noget helt andet er at den selv spørger efter at lave et partnerskab
når enheden tilsluttes så det skal man ikke selv gøre.

Steven

Fra : ///M

Dato : 20-06-05 08:43

Steven Nybo Andersen wrote:
> [...]
>

> Noget helt andet er at den selv spørger efter at lave et
> partnerskab når enheden tilsluttes så det skal man ikke selv gøre.

I en problemfri situation, ja, men det kan altså fint lade sig gøre at den
ikke selv går igang! Men hvis jeg har misforstået spørgsmålet så gemmer vi
denne del af diskussionen til (hvis) den fremkommer.

Hygge

///M