Turen går til Tyskland ?
Fra : K. Larsen

Dato : 16-06-05 00:50

Hej

Med ny bil og en vogn som vi nu må trække selv, vil vi forsøge os med at
køre lidt ned i Tyskland på vores sommerferie.

Da vi altid ( Fordi vi ikke havde bil og trække med ) har ligget som
fastliggere, er det et lidt nyt område for mig at gå i gang med !

Min familie består af 2 voksne og en datter på 4, som elsker vand og
hoppepuder

Har i nogle forslag til en begyndertur på ca. 14 dage. Forstiller mig, at
såfremt vi er i nærhed af større by, så kan der blive tale om 3-4 nats
overnatninger, men ellers max 2 pr. plads.
Men jeg er flexibel på det punkt også

Vi går lidt efter aktiviter for den lille og natur/shopping til os gamle
(ca. 40)

Kim

Fra : Thomas H.A.

Dato : 16-06-05 08:42

>Hej Kim,

som barn, og nu her som voksen med 3 børn nyder jeg altid at komme til
Rüdesheim, en hyggelig lille by med masser af natur omkring, samt et
stort badeland lige ved siden af campingpladsen, det er ikke længere
væk end man kan nå det på en dag.
http://www.campingplatz-ruedesheim.de/

thomas