Ringetone - Terkel
Fra : Peter

Dato : 15-06-05 17:48

Hej

Jeg har med lys og lygte ledt efter "ringetoner" med citater fra filmen
Terkel i Knibe.

Hvem kan hjælpe med et link eller noget?

Mvh

Peter

Fra : A

Dato : 15-06-05 17:59

Så ville det måske være en ide, at du oplyser hvilken mobil telefon du
bruger ?

Bruger du en mobil, der kan afspille mp3 filer, så kan du tage alle de
citater fra nogle af de cd'ere der er udkommet....

Du kan bruge programmet Goldwave, til at pille citaterne ud med...

/ A

Fra : Peter

Dato : 15-06-05 19:44

"A" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Så ville det måske være en ide, at du oplyser hvilken mobil telefon du
> bruger ?

SE K750.

> Bruger du en mobil, der kan afspille mp3 filer, så kan du tage alle de
> citater fra nogle af de cd'ere der er udkommet....
>
> Du kan bruge programmet Goldwave, til at pille citaterne ud med...

Ja jeg ved det - men orker none.

/Peter

Fra : A

Dato : 15-06-05 20:02

Hvordan er den der SE K750(i), har også overvejet mig at købe en, når der
kommer min 3K på kontoen - det koster den jo næsten....

Fra : Peter

Dato : 15-06-05 22:02

"A" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan er den der SE K750(i), har også overvejet mig at købe en, når der
> kommer min 3K på kontoen - det koster den jo næsten....

Cool telefon. Generelt er jeg rigtig glad for den. Havde en K700 før og før
den en T610.... Der er fremskridt hver gang. K750 absolut den bedste. Men
har et par tilbageskridt i forhold til K700 - men det er nok bare nogle
vaner jeg har fra de andre telefoner´, som lige skal ændres.

Men generelt er der tale om gode fremskridt på rigtig mange punkter.

/Peter

Fra : Mikkel Westh

Dato : 15-06-05 21:10

"Peter" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> wrote in message

> Ja jeg ved det - men orker none.

Du må arbejde lidt for det selv. Jeg tvivler meget på, at man kan finde dem
på nettet.

Mvh. Mikkel

Fra : Brian S Jensen

Dato : 16-06-05 07:19

"Peter" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse
> "A" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>
> SE K750.

> Ja jeg ved det - men orker none.
>
> /Peter

"orker none".....se at få fingeren ud makker, nogle gange bliver man
nødt til at yde lidt - og når man ligefrem reklamerer med at man ikke
selv orker det, så tror jeg heller ikke at andre gider gøre det for dig

Det er jo rimelig hurtigt og nemt at rippe nogle fede citater som MP3

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Peter

Dato : 15-06-05 22:03