Hjælp til Drop Down menu
Fra : casper

Dato : 15-06-05 17:50

Hej..
Jeg har en menu som jeg meget gerne vil have lavet med mouse over
effecten. jeg ville blive meget glad vis du li ville lave denne
kode om så det kommer til at virke med den effect..!

Her er koden

<form id="menu" action=""><p>
<select onchange="window.top.location=this.value">
<option selected value="">Your Title</option>
<option value="http://www.the_site.com/page1.html">Item
One</option>
<option value="http://www.the_site.com/page2.html">Item
Two</option>
<option value="http://www.the_site.com/page3.html">Item
Three</option>
<option value="http://www.the_site.com/page4.html">Item
Four</option>
<option value="http://www.the_site.com/page5.html">Item
Five</option>
</select>
På forhånd MANGE MANGE tak

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-06-05 22:15

casper wrote:
> Hej..
> Jeg har en menu som jeg meget gerne vil have lavet med mouse over
> effecten. jeg ville blive meget glad vis du li ville lave denne
> kode om så det kommer til at virke med den effect..!

Hvad for en effekt? Der kan laves meget forskelligt med onmouseover - men på
en select-boks er der ikke så meget at gøre: Der sker det som brugeren har
konfigureret sin maskine til at gøre.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : casper

Dato : 16-06-05 13:08

Erik Ginnerskov wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> [...]
> en select-boks er der ikke så meget at gøre: Der sker det som brugeren har

Men kan du så ikke skrive en kode til en drop down menu hvor der sker det at
når man kører musen hen over så ruller den ned.?
Gider du det.?
MVH

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 16-06-05 13:29

casper wrote:

> Men kan du så ikke skrive en kode til en drop down menu hvor der sker
> det at når man kører musen hen over så ruller den ned.?

http://hjemmesideskolen.dk/html/formular.asp#sel

Var det sådan noget, du mente?

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/