MS Windows
briani 27239
Send til postmodtager i højrekliksmenu?
Fra : Peter Jensen

Dato : 15-06-05 17:15

Når jeg højreklikker på en fil i Stifinderen og vælger "Send til
Postmodtager" så starter Thunderbird op i stedet for Outlook 2003.
Outlook 2003 er valgt som standard mailprogram og hvis jeg vælger "Send
til Postmodtager" i Word 2003 så starter Outlook 2003.

Jeg bruger kun Thunderbird til Newsreader hvilket også er angivet under
Internetindstillinger i Kontrolpanelet.

Hvorfor mon Thunderbird blander sig?

Mvh
Peter

Fra : Lars HT

Dato : 15-06-05 17:35

"Peter Jensen" <fup@invalid.dk> wrote in message
> [...]
> Postmodtager" i Word 2003 så starter Outlook 2003.
>
> Jeg bruger kun Thunderbird til Newsreader hvilket også er angivet under

Prøv at kigge her:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{9E56BE60-C50F-11CF-9A2C-00A0C90A90CE}\InProcServer32

Jeg har en default med værdien: C:\WINDOWS\System32\sendmail.dll

Husk at tage backup før du redigerer!

Lars

Fra : Peter Jensen

Dato : 16-06-05 17:11

Lars HT wrote:
> [...]
>
> Jeg har en default med værdien: C:\WINDOWS\System32\sendmail.dll

Tak for tippet, men det står der også her.

Mvh
Peter

Fra : Lars HT

Dato : 17-06-05 08:40

> Tak for tippet, men det står der også her.

Hmmmmhmh! Så har jeg ingen anelse! Har Mozilla ikke et forum, du kan spørge?

Lars