Erfaringer med Trelde Næs
Fra : Peter Hansenfeb04

Dato : 15-06-05 15:42

Jeg er af den type campister, der ligger på samme plads et år eller 2.
Nu er det så at jeg har udset mig Trelde Næs Camping lidt nord for
Fredericia.

Inden jeg træffer mit endelig valg,
kunne det da være fint hvid der er nogen derude der kan videregive
jeres erfaringer til mig og andre læsere.

Og ellers god camping-sommer.

Akupunktør og billedmaler
Peter Hansen
6715 Esbjerg N
www.billedmaler.dk

Fra : Tommy Hansen

Dato : 15-06-05 20:19

"Peter Hansenfeb04" <peter-hansen@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> Inden jeg træffer mit endelig valg,
> kunne det da være fint hvid der er nogen derude der kan videregive
> jeres erfaringer til mig og andre læsere.

Jeg var på Trelde Næs sidste sommer og pladsen er rimelig god. D.v.s. at de
forskellige facilliteter er OK og så er der et lækkert udendørs svømmeland.
Alle tiders for børn og voksne.
Desværre oplevede vi at man var ligeglad med sikkerhedsafstanden på 3 meter
mellem enhederne, også selv om min nabo påpegede det i receptionen.
El-installationerne var også "lidt tilfældige" med fordelerstik og kabler på
kryds og tværs. Det skal dog bemærkes at vi var der i den absolute højsæson.
Naturen og omgivelserne er rigtig flotte.
Se billeder m.m. på: www.camping.hashoj-net.dk/ - vores hjemmeside. Se under
campingture og sommerferie 2004.

> Og ellers god camping-sommer.

Tak og i lige måde.

Mvh. Tommy

Fra : J S L

Dato : 16-06-05 13:26

> [...]
>
> Inden jeg træffer mit endelig valg,
> kunne det da være fint hvid der er nogen derude der kan videregive
> jeres erfaringer til mig og andre læsere.

Hej Peter!

Jeg kan faktisk kun tilslutte mig det Tommy skriver. Vi lå der sidste
sommer, på en såkaldt luxusplads. En plads hvor der faktisk ikke var plads
til bilen når vognen med fortelt var slået op. Med udsigt direkte ind på
bagsiden af en udlejningsvogn.....tror vi det var. De kalder sig selv for
en
Supercamp....hmm..det må stå for deres egen regning, det er det ikke i
mine
øjne. 3-stjernet max.

Så skulle du hellere prøve en af de Topcamp pladser der findes. Der er der
efter vores mening en meget høj standard mht. faciliteter m.m. Her tænker
jeg ikke kun på tivoliland m.m. "vi har en søn på 7 år, så der skal jo
helst
ske lidt"

2-stjernede pladser er der også rigtig mange gode pladser af. Når bare
bade
og toilet forholdene er iorden, funker det fint for os.

Rigtig go' sommer :C)

JSL

Fra : peter6715

Dato : 16-06-05 17:22

Rigtig mange tak for svarene.

Vil gerne høre flere.

Vi har ingen hjemmeboende børn,
den plads jeg søger skal ha åben for vintercamping.
og så skal den gerne ligge max 1 - 1 1//4 time fra Esbjerg

Akupunktør og billedmaler
Peter Hansen
6715 Esbjerg N
www.billedmaler.dk

Fra : Moster

Dato : 17-06-05 22:08

> Jeg er af den type campister, der ligger på samme plads et år eller 2.
> Nu er det så at jeg har udset mig Trelde Næs Camping lidt nord for
> Fredericia.
>
>Hej Peter
Trelde Næs camping er Ok, men det er jo en topcamp plads og det smitter af
på prisen.

Få kilometer fra Trelde Næs camping lidt længere ind af Vejle Fjord tæt ved
den flotte Hvidbjerg Strand ligger en anden campingplads jeg kan anbefale.
Hagen Strand Camping, hed i mange år Tulip camping men har nu skiftet ejer.
Det er en dejlig campingplads helt ned til Vejle Fjord, og faciliteter er
helt ok. Det er ikke så tivoliagtig som Trelde Næs og så er priser noget
mere moderate.
Se deres hjemmeside: www.campinghagenstrand.dk

Fra : J S L

Dato : 19-06-05 17:20

"Moster" <busterlarsen@nospam-ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Trelde Næs camping er Ok, men det er jo en topcamp plads og det smitter
af
> på prisen.

Hej!

Trelde Næs er ikke en Topcamp, de kalder sig en Supercamp hvad jeg har
lidt
svært ved at se.........

Mvh

JSL

Fra : Per Nielsen

Dato : 19-06-05 17:42

Hej
Vi er lige kommet hjem fra en weekend på Trelde næs camping ,vi kan
tilslutte os hvad Tommy skriver,camping fatter kunne godt trænge til et
kursus i kundepleje og alm.høflighed(som desværre mange camping ejer
kunne)desuden var 1/2 af toiletterne låst af selv om der næsten var fuldt
besat og vi betalte fuld pris.Men omgivelserne er gode med fine vandre ture.

--
MVH
Per & Karen Nielsen

Fra : peter6715

Dato : 20-06-05 11:20

tak til alle
ja så tror jeg at den plads ryger i venteposition,
jeg prøver at finde en anden plads. TAK

Akupunktør og billedmaler
Peter Hansen
6715 Esbjerg N