fildeling: filer kan "bruges" men ikke ses
Fra : Ejvind Toft

Dato : 15-06-05 11:33

Jeg bruger fildeling her på mit lokale netværk da det af en eller anden
årsag er noget hurtigere i overførsel på gigabit netværk end FTP. Problemet
kommer af når jeg deler f.eks.. et 233 GB drev på den ene maskine så er der
ikke alle filer og mapper der bliver vist. Efter råd fra en anden sagde han
jeg skulle prøve at taste stien ind på en af de mapper som ikke var der og
sørme om ikke jeg kan kom ind. Det går fint. og billeder som ikke bliver
vist kan jeg alligevel se ved at taste den direkte sti. Det er altså
virkeligt underligt. Jeg har tjekket permissions og de er sat til fuld
kontrol og det hele. Det er underligt. det er en 250 GB maxtor hdd som har
et stort NTFS drev. Nogen der har nogen ideer?

/ Ejvind "SoulWalkeR" Toft