Remocade
Fra : Lars Jakobsen

Dato : 14-06-05 19:49

Kære gruppe
Er der nogen der har kendskab til remocade behandling mod ledsmerter.

Mvh

L.jak

Fra : Uffe Ravn

Dato : 14-06-05 20:41

"Lars Jakobsen (slet QQG22)" <larsjakobsen@QQG22privat.dk> skrev

> Kære gruppe
> Er der nogen der har kendskab til remocade behandling mod ledsmerter.

Jeps, det har jeg faktisk god erfaring med.

Spørg løs!

Det staves i øvrigt Remicade, det gør det lidt nemmere at søge på.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Lars Jakobsen

Dato : 16-06-05 19:57

Uffe Ravn <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev:
>"Lars Jakobsen (slet QQG22)"
><larsjakobsen@QQG22privat.dk> skrev

>Jeps, det har jeg faktisk god
>erfaring med.

Har du oplevet nogle bivirkninger med midlet?

Mvh

Lars

--
L. Jak

Fra : Uffe Ravn

Dato : 17-06-05 21:43

"Lars Jakobsen (slet 0DUUN)" <larsjakobsen@0DUUNprivat.dk> skrev

> Har du oplevet nogle bivirkninger med midlet?

Slet ingen!

Jo selvfølgelig kan man risikere et blåt mærke på hånden hvor venflonen har
siddet, hvis man er uheldig.
Men ingen egentlige bivirkninger, og jeg havde i det 1½ år. jeg fik, det
ikke flere infektioner end ellers.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Nicolai Lang

Dato : 17-06-05 19:56

On 14 Jun 2005 18:49:10 GMT, Lars Jakobsen
<larsjakobsen@QQG22privat.dk> (slet QQG22) wrote:

>Er der nogen der har kendskab til remocade behandling mod ledsmerter.

Jeg har fået 2 behandlinger mod fistler pga. Mb. Chrohn. Havde ingen
bivirkninger, og fistlerne lukkede sig (men om det så er pga Remicade
ved jeg så ikke).

/Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com