Hvad gør jeg nu? - hjælp søges!
Fra : LarsZK

Dato : 14-06-05 17:52

Er der en der kender standard telefon låsekoden på en B&O 9600 mobil tlf.
eller en unlocker i Nordvest Jylland der kan fjerne / resete koden. Jeg har
nemlig købt en bil hvor der er håndfri i men telefonen vil have sådan en
kode efter jeg har tastet min pin-kode. En tredje mulighed er at der er en
der har en tilsvarende tlf. som de vil sælge billigt (mener den er den samme
som en af de gamle Ericsson modeller)
Mvh
LarsZK

Fra : Weissert

Dato : 14-06-05 22:23

http://www.dkunlock.dk/dkkort.asp

prøv at klikke på din landsdel her :)

Fra : tom jensen

Dato : 15-06-05 02:56

hej
prøv 0000 , det mener jeg plejer at være standart koden.
mvh tom

--
slet ged i emailadresse ved svar

Fra : LarsZK

Dato : 15-06-05 16:13

Jeg har fundet en løsning på mit problem. Jeg fik endelig fat i den
tidligere ejer og fik koden af ham, men tak for svarene!
Mvh
LarsZK