Opstart af "grænseshop"
Fra : Bøddel

Dato : 14-06-05 11:11

Jeg er eksportchauffør bosiddende i grænseområdet og da vores fag ikke har
de allermest lyse fremtidsudsigter, så tænker jeg på at starte noget op
selv.
Er der nogen herinde, som kender til distributører af blanke dvd/cd- skiver,
som er villige til at starte ud med sælge til mig i små partier.
Har tænkt mig at bruge egen penge på ideen!
Er udmærket klar over konkurrencen, men jeg har selv et par salgskoncepter
klar .
Skyd bare bare løs med god eller mindre god kritik, da jeg er vant til lidt
af hvert fra stressede disponenter.

PS

Det skal måske tilføjes, at det er til tysk moms jeg påregner at sælge
varene.

Mvh
MichaelS.

Fra : MichaelS

Dato : 14-06-05 11:25

Kom vist til at bruge mit "navn" fra forruden

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 14-06-05 11:31

Bøddel wrote:
> Det skal måske tilføjes, at det er til tysk moms jeg påregner at sælge
> varene.

Hvis du regner med at sælge til Danmark, og sælger for mere end 280.000 kr
per år, så skal du være moms-registreret i Danmark (og dermed sælge med
dansk moms).

--
/Lars

Fælleskøb på LG's nye super recorder: