Jeg vil gerne komme med en adarsel :O(
Fra : Soren Pedersen

Dato : 13-06-05 22:38

For et par uger siden opdagede jeg at der manglede 4 kasser øl fra vores
skur som ligger i bunden af vore carport, som igen befinder sig i et
roligt villakvater i Holstebro. Skide irriterende, men jeg kunne jo bare
låse døren. Desuden var der tale om tyske billig-øl, så tabet var til at
overskue.

Senere opdagede jeg så at min fisketaske manglede - Og så var det jo en
anden sag. Nu blev jeg skide sur (undskyld). Min taske indehodt ikke
noget specielt....3 hjul i mellemklassen (800 - 900,- / stk) spinnere,
woblere, lidt fluer, blink osv osv.
Jeg har her til aften gjort tasken op til forsikringen (som jeg ikke
regner med vil betale, da der er tale om et uaflåst skur).
Og hold nu fast: Der var for 6180,- i nypriser....Og tasken indeholdt
ikke noget specielt dyrt grej....Mellemvare hele vejen igennem.
Men når man begynder at tælle op og gange op løber det stærkt....700,-
bare til liner (flettede + flue)......8 woblere á 75,- : 600,-. Spinnere
(ca. 30), tang, flåd, taske, vægt, blink, kroge, grejboxe osv osv kommer
til.

Så pas på jeres tasker.....Når man har fisket i nogle år kommer den til
at indeholde en mindre formue, hvis man pludseligt skal til at købe nyt.

Mvh
Søren - Der er pisse irriteret over at han ikke kan tage sine piger med
ud at fiske i weekenden

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 14-06-05 05:47

Soren Pedersen wrote:
> [...]
> regner med vil betale, da der er tale om et uaflåst skur).
> Og hold nu fast: Der var for 6180,- i nypriser....

1. Kan du ikke bare låse skuret og brække det op, inden du melder det til
forsikringen?
2. Prøv at holde kronerøre-opgørelsen over manglende grej lidt væk fra
fruen. Det er der ingen grund til at hun bekymrer sig om - ikke mindst nu du
har fået en undskyldning for at købe nye . . . mellemklassevarer ;->

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>' www.aass.dk

Fra : 7c

Dato : 14-06-05 06:55

"Abildgaard 3140" <pialykke@fjernmigget2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fruen. Det er der ingen grund til at hun bekymrer sig om - ikke mindst nu
> du har fået en undskyldning for at købe nye . . . mellemklassevarer ;->

En af mine kammerater fik for få måneder siden hans aflåste garage brudt op
og tømt for omkring 43.000 kroner fiskegrej. De havde klippet en hængelås
over og undgået en lyssencor. Forsikringen dækkede størstedelen, men det gør
det alligevel ikke til nogen sjov oplevelse. 2 uger efter var der en anden i
området der var udsat for det samme. Ligeledes grej for en mindre formue. Så
det virker lidt som om det godt ved hvad de går efter.
Jeg har dog ikke selv haft problemet. Det kan skyldes 2 ting:

1 - Jeg har mit grej inde i huset.
2 - Der har jeg også en morgensur Grand Danois, der - når den hopper op ad
folk - uden problemer får øjnkontakt

Vh.

Søren

Fra : PMH

Dato : 14-06-05 17:59

@SLETDETTEspeax.dk> skrev i en meddelelse

> 2 - Der har jeg også en morgensur Grand Danois, der - når den hopper op ad
> folk - uden problemer får øjnkontakt

LOL..

Ja det burde kunne skræmme selv den mest hårdkogt tyv,
så han nok skal tænke på at skifte de inderste benklæder
inden han kommer hjem..

PMH

Fra : Soren Pedersen

Dato : 14-06-05 22:19

> 2 - Der har jeg også en morgensur Grand Danois, der - når den hopper op ad
> folk - uden problemer får øjnkontakt

Sådan en har jeg også - Både grand, danois og morgensur. Min hedder Tina
og vi er gift på ottende år
Men hun sov desværre :O/

Mvh
Søren

Fra : Soren Pedersen

Dato : 14-06-05 22:15

> 2. Prøv at holde kronerøre-opgørelsen over manglende grej lidt væk fra
> fruen. Det er der ingen grund til at hun bekymrer sig om - ikke mindst nu du
> har fået en undskyldning for at købe nye . . . mellemklassevarer ;->

Hmmmmmm....Jeg læser dit indlæg som om at du tvivler lidt på at der var
tale om mellemklasse grej.....Men alene spinnene løber op i en tusse -
Prøv selv at regne efter, og du vil blive overrasket.

Mvh
Søren

Fra : Abildgaard 3140

Dato : 16-06-05 00:48

Soren Pedersen wrote:
> Hmmmmmm....Jeg læser dit indlæg som om at du tvivler lidt på at der
> var tale om mellemklasse grej.....Men alene spinnene løber op i en
> tusse - Prøv selv at regne efter, og du vil blive overrasket.

Jeg vil bare gerne fortsat kunne sende et nedladende blik, når hun igen
klager over, ikke at have noget at tage på-.

Får hun bare den fjerneste anelse om, hvilke midler jeg kaster ind i min
lile hobby, er jeg dødsens.

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>' www.aass.dk

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 16-06-05 08:51

Abildgaard 3140 wrote:

> Jeg vil bare gerne fortsat kunne sende et nedladende blik, når hun igen
> klager over, ikke at have noget at tage på-.

Fidusen er at du fortæller hende, at næsten alle mænd fortrækker
kvinder, der ikke har noget på...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Soren Pedersen

Dato : 22-06-05 21:58

Tryg foreslår at afslutte sagen med en chek på 5000,-, som jeg
accepterer ))

Mvh
Søren - Der længere nede ar et indlæg omkring køb af nyt grej.