Straksafskrivning 2004 - beløbsgrænse...
Fra : Ukendt

Dato : 12-06-05 21:17

Hejsa.

Jeg har forgæves søgt efter ovenstående på Told & Skats hjemmeside.

Nogen der kan hjælpe mig med et link?

(det er uden tvivl bare mig, der skal have pusset brillerne, men nu gider
jeg altså ikke lede længere)

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 12-06-05 21:29

Rune Nicolajsen wrote:
> Jeg har forgæves søgt efter ovenstående på Told & Skats hjemmeside.
> Nogen der kan hjælpe mig med et link?

10.800 kr (2004)

Direkte link:
http://www.skat.dk/tal_statistik/satser_og_beloeb/302.html

> men nu gider jeg altså ikke lede længere

Det kan også være svært at finde. Men de har et helt afsnit der hedder
"Satser og beløbsgrænser" hvor den slags står.

http://www.erhverv.toldskat.dk/ToldSkat.aspx?oID=166727

--
/Lars

Fælleskøb på DVD optagere:
http://www.recordere.dk/faelleskob

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-05 21:41

> 10.800 kr (2004)
>
> Direkte link:
> http://www.skat.dk/tal_statistik/satser_og_beloeb/302.html

Tak for det. Jeg ville bare gerne have tallene fra Told & Skat - i stedet
fra en anden kilde.

> Det kan også være svært at finde. Men de har et helt afsnit der hedder
> "Satser og beløbsgrænser" hvor den slags står.
>
> http://www.erhverv.toldskat.dk/ToldSkat.aspx?oID=166727

Ja, jeg har gennemtravlet ovenstående side og kan bare ikke finde det

Tak for (hurtigt) svar.

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 12-06-05 21:43

Rune Nicolajsen wrote:
> Ja, jeg har gennemtravlet ovenstående side og kan bare ikke finde det

Jeg fandt det under "Satser og beløbsgrænser - alle love" -
"Afskrivningsloven"

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-05 21:50

> Jeg fandt det under "Satser og beløbsgrænser - alle love" -
> "Afskrivningsloven"

Kanon. Tak.

Havde ikke lige luret at www.skat.dk også hørte under Told og Skat.

Med venlig hilsen