Spilsite søger hjælpende hænder
Fra : Steven Andersen

Dato : 02-06-01 09:16

Vi er to 8. klasser som vil lave et spilsite. Da vi ikke er så gode til at
programmere har vi bl.a. brug for hjælp til dette.

Indtil videre skal sitet kun koncentrere sig om pc spil. Men senere kan det
være at vi også medtager konsol spil (men du må også gerne melde dig hvis du
ønsker at skrive om konsol spil).

Vi må understrege at dette er gratis indtil videre. Men så snart vi for en
smule indtægt på siden vil vi selvfølgelig betale for artiklerne osv. Indtil
videre vil vi dog give Eksperten.dk point og bannerplads til alle dem der
melder sig.

Målsætningen:
Vi ønsker at blive et af de største spil sites på nettet. Vi vil have
interessevækkende og brugbare artikler til alle lige fra begyndere til
eksperter.

Vi har (kort fortalt) brug for hjælp til følgende:

Anmeldelser:
Indeholder anmeldelser af forskellige spil.
Vi søger folk der elsker at spille spil og som har lyst til at anmelde
spillene.

Tips:
Indeholder bl.a. noget om hemmeligheder i forskellige baner.
Vi søger folk til denne kategori som kan skrive artikler til tips
kategorien.

Snydekoder:
(Siger sig selv)
Vi søger folk der kan finde snydekoder til alle pc spil i følgende
kategorier:
Strategi-
Action-
Bræt-
Kort-
Skyde-
Adventure-
Sport-
Bilspil

Artikler:
Skal være en væsentlig del af siden.
Her er der fire hænder til at skrive om alt spilrelateret bl.a.
Hardwarenyheder.

Community:
Vi skal have lavet et community. En af de vigtige punkter er at man skal
være logget på community'et før at man kan:
Chat
Mailingliste
Link anbefale
Forum
Onlinespil
Wallpaper
Downloads

Vi søger programmører Asp der kan lave dette samt andre vigtige funktioner
som søg m.m. (se længere nede på siden)

Downloads:
I denne sektion har vi downloads. F.eks. kan vi have winzip m.m. samt nye
drivere fra hardware producenter.
VI søger folk der kan finde disse downloads samt skrive noget om dem.

Debatforum:
Her skal vi have et debat forum i disse kategorier:
Strategi-
Action-
Bræt-
Kort-
Skyde-
Adventure-
Sport-
Bilspil
Generelt
Kommentarer
Fra os

Vi har brug for nogle til at programmere dette til os!

Wallpapers:
Her skal man kunne downloade originale wallpapers.
Derfor søger vi grafikere til at lave dette.

Kommentar siden:
Her skal folk kunne kontakte os og kommentere side samt anmelde fejl.
Vi søger folk der kan programmere dette.

Chat:
Her skal folk kunne chatte med hinanden.
Vi skal have hjælp til at lave et flash forum.

Online spil:
Her skal man kunne spille nogle sjove, underholdene og udfordrende spil i
enten java eller flash.
Derfor søger vi flash og java folk.

Guides:
Dybtgående guides også til begyndere. Guides til Adventure-, strategi- og
skydespil (f.eks).
Vi søger derfor folk der har lyst til at skrive disse guides.

Siden skal også have et navn derfor belønner vi gode forslag med masser af
point. Domænet skal være ledigt.

Asp programmører:
Sidens basis skal selvfølgelig være opbygget af ASP. Der skal blandt andet
laves et artikelsystem, et administrations system m.v. Kontakt os for mere
information

Vi har brug for meget hjælp som du kan se - meld dig lige meget om du er
lille eller stor.

Steven Andersen og Nicklas Mortensen
san@wnet.dk

Fra : Christian Joergensen

Dato : 02-06-01 10:46

Steven Andersen <san@wnet.dk> wrote:

> Vi er to 8. klasser som vil lave et spilsite. Da vi ikke er så gode til at
> programmere har vi bl.a. brug for hjælp til dette.

40 mennesker ? - Det var ellers ikke så lidt!

Det er ikke særlig smart at crossposte til alle de grupper. Lad det ikke
ske igen :)

Jeg har sat en FUT (FollowUp-To) til dk.opslag.stillinger hvor indlægget
efter min mening hører til.

--
Christian Jørgensen | "Ford, you're turning into a penguin"
http://www.razor.dk | "Stop it"

Fra : Fætter Højben

Dato : 02-06-01 16:02

"Steven Andersen" <san@wnet.dk> wrote in message
> Vi er to 8. klasser som vil lave et spilsite. Da vi ikke er så gode til at
> programmere har vi bl.a. brug for hjælp til dette.

KLIP

Burde 2 skoleklasser ikke være nok til at starte med?

Fra : Laust Deleuran

Dato : 03-06-01 09:22

SNIP

> Burde 2 skoleklasser ikke være nok til at starte med?

SNIP
Ren ide, men jeg tror nu at de mener to 8. klass'er, dvs. to drenge fra 8.
klasse. Dette understøttes også af at det oprindelige indlæg er underskrevet
af 2 drenge...
mvh. Laust

Fra : Fætter Højben

Dato : 03-06-01 15:53

"Laust Deleuran" <qube@mailme.dk> wrote in message
> [...]
> Ren ide, men jeg tror nu at de mener to 8. klass'er, dvs. to drenge fra 8.
> klasse. Dette understøttes også af at det oprindelige indlæg er

Går du også i 8.? Har du hørt om ord som: ironi og sarkasme?

Fra : Laust Deleuran

Dato : 03-06-01 19:23

> Går du også i 8.? Har du hørt om ord som: ironi og sarkasme?
Ingen grund til at være aggresiv nu...går faktisk i 1.g, og var måske lidt
uklar i hovedet da jeg skrev tidligere...men then again, det ku' jo ha'
været jer der var det...
mvh. Laust

Fra : A. Høegh

Dato : 13-06-01 13:46

> Ingen grund til at være aggresiv nu...går faktisk i 1.g, og var måske lidt
> uklar i hovedet da jeg skrev tidligere...men then again, det ku' jo ha'
> været jer der var det...

Du skal ikke tage dig af "fætter højben"..spaden har jo absolut ingen
forstand på hvordan man opfører sig i en nyhedsgruppe. Tror du de to drenge
har pløjet den stil der ned bare fordi du skal komme og svine dem til med
din latterlige og ugennemførste sarkasme, Fætter Funtex. Og bortset fra det,
så er det vist dig der ikke er godt til at være morsom og sarkastisk når du
vælger hvilket navn der skal stå i dine indlæg...fætter højben...går du i 3.
klasse??

Med meeeeget uvenlig hilsen
A. Høegh

Fra : Jonathan Stein

Dato : 04-06-01 10:24

"Fætter Højben" wrote:

> Går du også i 8.? Har du hørt om ord som: ironi og sarkasme?

Jeg tror endda han prøvede at bruge det!

M.v.h.

Jonathan

--
jsp-hotel.dk tilbyder profesionelle webhoteller med bl.a. Resin JSP,
PHP, MySQL, SSH/Telnet adgang, rå log-filer, grafisk statistik og