Årsregnskab 2005 -
Fra : Per Krabbe

Dato : 12-06-05 19:50

Jeg har nu afsluttet og er ved at skrive selvangivelse. Jeg driver et
personlig eget selskab som bibeskæftigelse. Og har ikke valgt
Virksomhedsordning.

Jeg konstatere nu at årets resultat er større end forventet og også af en
størrelse som jeg ikke direkte har brug for her og nu.

Havde det nu været i december kunne jeg fx have indbetalt på en
pensionsordning - hvilke legale muligheder har jeg på nuværende tidspunkt
for at udskyde min skat ?

På forhånd tak for evt. forslag -

Per

Fra : Per Krabbe

Dato : 12-06-05 20:46

SORRY - det er nok kun 2004 jeg er ved at afslutte

Per

Fra : Elmand

Dato : 24-12-05 09:19

"Per Krabbe" <must_be_changed_@scanboat.com> skrev i en meddelelse
> SORRY - det er nok kun 2004 jeg er ved at afslutte
>
> Per

Du må da vide, hvad du er i gang med at afslutte.? 2004 skulle da være
sendt til Skat 1.juli 2005.

Mev venlig hilsen
ESPERSEN EL & Antenne

Fra : Elmand

Dato : 24-12-05 09:26

"Elmand" <elmand@vip.cybercitynospam.dk> skrev i en meddelelse

> "Per Krabbe" <must_be_changed_@scanboat.com> skrev i en meddelelse

> Du må da vide, hvad du er i gang med at afslutte.? 2004 skulle da være
> [...]

Undskyl ovenstående fejlbesvarelse,- Jeg var kommet for langt tilbage i
tiden.- og kunne desværre
ikke på stående fod finde knappen for at slette igen
Med venlig hilsen
ESPERSEN EL& Antenne

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 12-06-05 21:24

> hvilke legale muligheder har jeg på nuværende tidspunkt
> for at udskyde min skat ?

Regnskabsåret er ukrænkeligt, så jeg har desværre svært ved at se legale
muligheder - desværre.

--
Michael
http://gratishotel.dk

Fra : Karsten H. Jensen

Dato : 12-06-05 21:52

Michael Kjærsgård wrote:

> Regnskabsåret er ukrænkeligt, så jeg har desværre svært ved at se
> [...]

Så vidt jeg ved kan man i forbindelse med afslutning af årsregnskabet vælge,
om man vil indtræde i virksomhedsordningen for det pågældende regnskabår.
Karsten H. Jensen