Søger bruger på Musimi.dk
Fra : Trekroner

Dato : 12-06-05 15:34

Jeg så et indlæg fra en der kalder sig "anonymous". Vedkommende har/har haft
et problem jeg også slås med. Nogen der kender personen?

--
Michael
Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 12-06-05 16:12

Trekroner wrote:
> Jeg så et indlæg fra en der kalder sig "anonymous". Vedkommende har/har haft
> et problem jeg også slås med. Nogen der kender personen?

No offence, men prøv lige at slå anonymous op i en engelsk-dansk ordbog ;)

--
Michael
http://gratishotel.dk

Fra : Trekroner

Dato : 13-06-05 17:37

"Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> skrev i en meddelelse

> No offence, men prøv lige at slå anonymous op i en engelsk-dansk ordbog ;)

Det ved jeg sgu godt!

Det _kunne_ jo være et brugernavn.....

Fra : Morten Fjendbo

Dato : 12-06-05 22:23

"Trekroner" <trekronerFJERN@newmail.dk> wrote in message
> Jeg så et indlæg fra en der kalder sig "anonymous". Vedkommende har/har
> haft
> et problem jeg også slås med. Nogen der kender personen?

Tror et link til hans indlæg ved musimi ville hjælpe os en del... måske der
er en anden der kan hjælpe med problemet... men send dit indlæg til:
dk.teknik.telefoni.ip hvor alle VoIP gutterne sidder..

Mvh Morten Fjendbo